'אין לי סבלנות'

אחרי ה"פאקה פאקה": נתניהו מנסה להסביר

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיב מוקדם יותר היום לשאלה על כמות הנפטרים מקורונה, במתקפה חריגה על ח"כ יפעת שאשא ביטון מ'תקווה חדשה', נאלץ להבהיר את דבריו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו ושאשא ביטון. ארכיון (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיב מוקדם יותר היום (ראשון) לשאלה על כמות הנפטרים מקורונה, במתקפה חריגה על ח"כ יפעת שאשא ביטון מ'תקווה חדשה', נאלץ להבהיר את דבריו.

כזכור, כאשר נשאל נתניהו, בראיון בוטה לאריה גולן מ'רשת ב', מדוע התמותה מהקורונה עדיין גבוהה למרות מבצע החיסונים, השיב: "תשאל את השאשות והפאקות והפאקה. פאקה פאקה ושאשא שאשא. תשאל את כל האנשים שאמרו שזה כלום, שזו שפעת. אין שום סיבה שמישהו ימות; הבאתי מיליוני חיסונים".

דבריו אלו פורשו בקרב יריביו כזלזול באסונות הקורונה הרבים, וב'תקוה חדשה', מפלגתם של סער ושאשא ביטון, מיהרו לפרסם סרטון בו נאמר בין היתר: "כולם מבינים שהוא איבד את זה לגמרי".

בעקבות כך פרסם נתניהו את הדברים הבאים: "97% מאלה שנפטרו מהקורונה לא היו מחוסנים בשתי מנות. לכן אני לא מוכן לסבול את שיבוש הנחיות הבריאות ואת הדה-לגיטימציה לחיסונים שעושים פוליטיקאים ציניים - אליהם התייחסתי היום".

"יש לי אפס סבלנות לפייק ניוז, בזמן שאני נלחם להצלת חיים. לכו להתחסן והצילו את החיים שלכם!", סיים ראש הממשלה, את ההסבר להתבטאותו החריגה.

לדבריו אלו של נתניהו הגיבה חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון במילים: "ביבי, די עם הפאקה פאקה"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר