בעד החוק הצרפתי

הליכוד: "הדף 'צעירי הליכוד' מופעל בידי מקורב לסער"

אחרי שבראיונותיו סירב נתניהו להכחיש כי ח"כים בליכוד יקדמו חוק שיעצור את משפטו, צעירי המפלגה הביעו בו תמיכה • בליכוד תקפו: "זה חשבון שלא מייצג את עמדותינו" • במקביל, במפלגה נערכים לאירוע פוליטי ראשון במסגרת התו הירוק (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו וסער (צילום: צילום: Hadas Parush, Marc Israel Sellem/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יכול להיות מרוצה ממה שעבר עליו היום, עד כה, לפחות באשר למערכת הבחירות: אחרי שני ריאיונות רדיופוניים, שייזכרו בעיקר בשל המשפטים שבהמשך הוא נאלץ להבהיר, באה מלחמת ציוצים בטוויטר בין חשבונות המזוהים עם מפלגתו.

תחילה היה זה ח"כ ניסים ואטורי, מקום 37 ברשימת המפלגה לכנסת הבאה, שצייץ כי יקדם 'חוק צרפתי' (המונע העמדה לדין של ראש ממשלה), אך מחק את דבריו ואחר כך צייץ מחדש תוך הדגשה שהחוק לא יחול על ראש ממשלה מכהן.

אחריו התפרסמה בחשבון הטוויטר 'צעירי הליכוד' תמיכה מוחלטת בחוק המדובר. "‏חוק צרפתי הוא לא למען נתניהו, הוא למען יציבותה השלטונית של מדינת ישראל", נכתב.

כצפוי, התגובות ברשתות החברתיות תקפו בעקבות כך באופן אישי את נתניה, על ניצול המפלגה למען טובתו האישית, ובחלוף כשעה וחצי הגיעה הודעת הכחשה מהליכוד, הטוענת כי הדברים לא נכתבו על דעתו, אלא כדי לפגוע בו.

"‏חשבון הטוויטר 'צעירי הליכוד' אינו עמוד רשמי של הליכוד ואינו מייצג את עמדותיו", אמרו בליכוד. "מדובר בחשבון שמופעל על ידי מקורב לגדעון סער, במטרה לפגוע בליכוד ובראש הממשלה נתניהו".

בתוך כך, בליכוד נערכים לאירוע השקת מסע הבחירות, ביום שלישי הקרוב, שלושה שבועות בדיוק ליום הבוחר. על פי התכנון, האירוע עתיד להיות הראשון במערכת הבחירות הנוכחית בהתאם לתנאי התו הירוק, במפגש פרונטלי, לא בזום.

בהודעה שנשלחה לשרים ולח"כים מטעם הליכוד נכתב: "חובה על המשתתפים להציג דרכון ירוק או טופס מחלים. לא תתאפשר כניסה לאירוע של בני או בנות זוג, יועצים, דוברים, נהגים וכו'. בנוסף, מחוסנים חיסון אחד בלבד לא יוכלו להשתתף".

כמה דקות לאחר מכן הבהירה המפלגה, כי "האירוע יהיה סגור לקהל, אלא רק למוזמנים מראש שעמדו בכללי התו הירוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר