בגלל השר כץ

גנץ פוצץ את ישיבת הממשלה; "התנגחות"

ישיבת הממשלה שהחלה לפני מספר שעות, פוצצה על ידי יו"ר כחול לבן בני גנץ, שטען כי הישיבה נהפכה להתנגחות אישית של כץ; 'צחי, כשתרצו לחדש את הישיבה, תתקשרו' (חדשות)

בני גנץ (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

ישיבת הממשלה התכנסה הערב (שני), כדי לדון במתווה ההקלות בתקופה הקרובה, אך שעתיים לאחר שהחלה, הישיבה פוצצה על ידי יו"ר כחול לבן בני גנץ.

הדיון החל לערך בשעה 16:00, כאשר ראש הממשלה נתניהו, גינה את ההפרות שהיו בציבור החילוני והחרדי, "הן בלתי נסבלות, שוחחנו עם מנהיגי הערבים, כדי להגביר את ההתחסנות שם", אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף ואמר: "נדון היום על הפעימה השלישית ליציאה מהסגר, אנחנו רוצים לאפשר את הפתיחה של מערכת החינוך בערים עם אחוז מתחסנים גבוה".

מנגד, שר הביטחון גנץ תקף ואמר כי חייבים לדאוג לישראליים לחזור הביתה - כפי שנהוג ברוב המדינות, שם אין איסור על תושבים ואזרחים לחזור בחזרה.

לגבי הארכת הלימודים עד לסוף חודש יולי, אמר גנץ, כי צריך לתת למורים את הפיצוי המתאים ויחד איתם לצאת לדרך.

לאחר מכן, דיבר שר האוצר ישראל כץ ותקף את היועץ המשפטי מנדלבליט - כאשר נתניהו מצטרף אליו. גנץ, שלא מצא חן בעיניו הדברים, הורה לשרי כחול לבן לצאת מהישיבה שהתקיימה באמצעות הזום.

"הישיבה הפסיקה להיות ישיבת ממשלה אלא ישיבת התנגחות של ישראל כץ בפקידים ובאחרים", אמר השר גנץ ופנה למזכיר הממשלה צחי ברוורמן, ברגע שתרצו לחזור לישיבה, אני זמין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר