"עלייה במקדם ההדבקה"

אמ"ן: לשקול מחדש את צעדי פתיחת המשק

אגף המודיעין של צה"ל מפרסם המלצה לשקול מחדש את צעדי פתיחת המשק וזה בשל העלייה במקדם ההדבקה • בצהריים: הקבינט יתכנס לדיון על ההקלות בהגבלות (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Nati Shohat/Flash90)

לקראת כינוס קבינט הקורונה בשעות הצהריים (שלישי), אגף המודיעין של צה"ל מפרסם דו"ח על התחלואה בישראל וממליץ לשקול מחדש את המשך ההקלות על המשק.

מחברי הדו"ח כתבו כי: "בפרט על רקע העלייה במקדם ההדבקה, יש לשקול מחדש את צעדי פתיחת המשק הבאים ולהמשיך לפעול למניעת הכנסת וריאנטים זרים".

לדברי מחברי הדו"ח: "מגמת הירידה בתחלואה נעצרה, בשעה שהיקפה עודנו גבוה - מספר החולים הקשים נותר גבוה יחסית - מעל 750 ומקדם ההדבקה נמצא בעלייה בשבועות האחרונים ונושק לאיזור ה-1 בימים האחרונים, סימן להאטת הירידה עד כדי עצירתה. גם שיעור החיוביים הארצי ממשיך להיות גבוה יחסית, סימן להיקף הדבקה נרחב באוכלוסיה".

באמ"ן ציינו כי: "שינוי מגמת הירידה בתחלואה קשור כנראה בהסרת המגבלות ובתרומת הוריאנט הבריטי, שהפך זה מכבר לדומיננטי בישראל; זן זה מדבק בהרבה ביחס לזנים קודמים ומחקרים מצאו שהוא מגדיל את הסיכון לתחלואה קשה ולצורך באשפוז בעד %70-60 יותר מאשר הזן המקורי. לכן, יותר מאי פעם, נדרשת אחריות אישית והקפדה על ההנחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר