נאום לוחמני • צפו

נתניהו: "במקום שיאיר לפיד מרים ידיים, אני רק מתחיל להפשיל שרוולים"

רה"מ נשא הערב נאום בחירות רשמי ראשון, מול אלפי תומכיו ב'זום' • הוא חזר בדבריו על כך שהצבעה ליריביו תוביל את לפיד להרכיב את הממשלה הבאה • צפו בנאום הסוער (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (צילום: הפייסבוק של נתניהו)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם הערב (רביעי) באירוע מפלגת 'הליכוד', 19 ימים לבחירות, בניסיון לשכנע מתלבטים נוספים לבחור בו ובאנשיו. נתניהו הזכיר בנאומו פעמים רבות את יריבו, יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, בניסיון להקטין את ראשי 'תקווה חדשה' ו'ימינה', גדעון סער ונפתלי בנט:

"יאיר לפיד מסתתר מאחורי פוליטיקאים אחרים. אם תצביעו לבנט או לגדעון, תעבירו קולות ללפיד להקים ממשלת שמאל עם מרב מיכאלי", אמר נתניהו. "לפיד וחבריו זה ממשלת כאוס.

יכול להיות שממולנו תהיה ממשלת ארבעה של לפיד, סער, בנט וליברמן. זה כאוס, שיתוק. במקום שיאיר לפיד מרים ידיים, אני רק מתחיל להפשיל שרוולים".

נתניהו התייחס לכך שבסקרי ערוצי הטלוויזיה, הגוש בראשותו לא מגיע ל-61 ולו פעם אחת.

"בסקר פנימי שעשינו לפני שעה אנחנו נוגעים ב-61 מנדטים. מוטיבציית התומכים בליכוד היא אדירה, ובמפלגות אחרות זה חצי מהמוטיבציה שלנו. אם כולם יתגייסו, אנחנו לוקחים את זה בגדול", ניסה נתניהו לשכנע את המתלבטים.

רה"מ התייחס לאסון הזפת בחופים, שהשרה להגנת הסביבה יחסה לספינה איראנית, ורמז שהוא הוביל את נשיא ארה"ב הקודם טראמפ לעיצומים שנקט בהם נגד המשטר האיראני.

"האיום מתחזק, אבל גם ישראל מתחזקת. פעם היינו מאוימים ע"י העולם הערבי, והיום 95% מהאיומים מגיעים מאיראן. בלי המהלכים שאני הובלתי, בלי סנקציות שרבות מהם הובלתי, לאיראן היה כבר ארסנל גרעיני".

במקביל, נתניהו רמז כי לאחר ארבעת הסכמי השלום שהביא, המדינה החמישית בדרך: "אני בעיצומם של מגעים אינטנסיביים לשלום עם מנהיגים ערבים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר