בחירות 2021

בנט: "החרדים יכולים להיות שותפים בממשלה, לא בעלי הבית"

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, התייחס לאפשרות שיקים ממשלה לאחר הבחירות והתבטא כי הסיעות החרדיות יכולות להיות חלק מהממשלה אך "לא בעלי הבית" בממשלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, התייחס לאפשרות שיקים ממשלה לאחר הבחירות והתבטא כי הסיעות החרדיות יכולות להיות חלק מהממשלה אך "לא בעלי הבית" בממשלה.

בריאיון ל'ישראל היום', התבטא בנט: "החרדים יכולים להיות שותפים בממשלה, אבל לא בעלי הבית. בעלי הבית של הממשלה הם הציבור כולו".

לדבריו: "אם אני מגיע ל־15 מנדטים, אני אהיה ראש ממשלה. תאמין לי, אני יודע לעשות את זה. אני אצליח, בזכות העובדה שאני לא חלק מכת מחרימי נתניהו ולא חלק מכת מעריצי נתניהו. יש תחושה בחלק מהציבור הלאומי שישראל לא תתקיים ביום שאחרי נתניהו.

"הוא הצליח להטמיע את זה, אבל זה לא נכון. מייד אחרי פסח נלחץ את היד של נתניהו, נגיד 'תודה רבה' - ונחליף אותו".

נפתלי בנט מדבר על הכל בריאיון מיוחד. צפו

בנט הוסיף וטען: "רק אני אמנע בחירות חמישיות. לא אתן שזה יקרה. נבנה ממשלת שינוי לאומית, יכולות להיות בה מפלגות שהן לא מהימין, אין לי בעיה עם זה, כל עוד ראשות הממשלה שלי. כל מי שבעד מדינה יהודית ודמוקרטית, יכול להשתתף בממשלת שינוי לאומית שתזניק את ישראל קדימה".

באשר לגדעון סער, אמר בנט: "אני לא נותן ציונים. גדעון סער הוא פוליטיקאי מיומן, ולא אדם פסול. הדבר העיקרי שצריך היום הוא יזמות, אנרגיה, ניהול של משבר לאומי גדול. בזמן שאני הסתובבתי ברחבי הארץ, הקמתי מלוניות בתפקיד שר הביטחון ודאגנו להציל חיים, אני לא יודע מה הוא עשה. מנהיגים צריך לבחון ברגעי משבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר