בשיחה לילית

נתניהו וסגנית הנשיא סיכמו: הקמת צוות משותף נגד הנגיף

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח הלילה בטלפון עם סגנית נשיא ארה״ב, קמלה האריס, והשניים סיכמו על הידוק שיתוף הפעולה במאבק בנגיף כמו גם בנושאי שיתוף פעולה מודיעיני ביטחוני (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו והאריס בביקורה בישראל כסנאטורית (צילום: עמוס בן גרשום, לעמ)

לאחר פתיחה צולעת למדי, עם התקשרותו המאוחרת מאד של הנשיא ביידן לנתניהו, בירושלים מקווים לגשר על הפערים ולהמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם ארה"ב. ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (שישי), בטלפון עם סגנית נשיא ארה״ב קמלה האריס.

על פי ההודעה, סגנית הנשיא בירכה על ההצלחה הגדולה של מבצע החיסונים בישראל. ראש הממשלה וסגנית הנשיא סיכמו על הקמת צוות משותף להידוק שיתוף הפעולה במחקר ופיתוח טכנולוגי במאבק בנגיף הקורונה, מים, אנרגיה ירוקה ותחומים נוספים.

כמו כן, סגנית הנשיא הביעה את ההתנגדות המוחלטת של הממשל האמריקני להחלטת התובעת של בית הדין הבינ״ל בהאג. כזכור, פאטו בנסודה, התובעת בבית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג, הודיעה כי תפתח בחקירת חשד ל"פשעי מלחמה של ישראל בשטחי הגדה המערבית".

כבר אתמול, מזכיר המדינה של ארצות הברית, אנתוני בלינקן, גיבה את ישראל מול החלטת בית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג וכתב: "נמשיך לקיים את מחויבותנו החזקה כלפי ישראל וביטחונה".

בשיחה עם האריס, נתניהו ביקש לחזק את שיתוף הפעולה המודיעיני והביטחוני ואמר בשיחתם שכראש ממשלת ישראל יש לו מחוייבות מוחלטת למנוע מאיראן לפתח נשק גרעיני שמטרתו להשמיד את ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר