"חרפה, הפקרות"

ניצן הורוביץ מביע הבנה להחלטת בית הדין בהאג לחקור את ישראל

סערה במערכת הפוליטית, בעקבות התבטאותו הערב של יו"ר מפלגת מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, שהאשים את מדינת ישראל בחקירה שתיפתח נגדה בבית הדין הבינלאומי בהאג (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ הורוביץ עם פעילי מפלגתו (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

הלחץ עושה את שלו? אחרי שבוע בו לא מעט סקרים הותירו את מפלגתו מתחת לאחוז החסימה, יו"ר מרצ ניצן הורוביץ הביע הבנה להחלטה לפתוח בחקירה בינלאומית נגד מדינת ישראל, ועורר סערה גדולה.

בראיון לתכנית המטה המרכזי ב'חדשות 13' אמר הורוביץ, במענה לשאלת המגישה איילה חסון: "אני חושב שלהחלטת החקירה הזו היה מקום".

"אני לא רוצה שישראל תהיה במקום הזה, אבל ישראל גם צריכה לשאול את עצמה מה היא עשתה כדי למנוע את זה", האשים יו"ר מרצ.

בתגובה, נמסר מהליכוד: "ניצן הורוביץ מפקיר את חיילי צה"ל - ששומרים עליו ועל כולנו. ההחלטה של בית הדין בהאג היא החלטה אנטישמית".

נתניהו, אחרי הודעת בית הדין (דוברות)

ח"כ איילת שקד (ימינה) הגיבה: "לא נשב עם מרצ. אמירתו של ניצן הורוביץ שמצדיקה את פעילותו הפוליטית והאנטישמית של בית הדין בהאג ורדיפתו אחרי חיילי צה"ל, היא חרפה לכנסת ישראל".

ב'תקווה חדשה' אמרו: "זו אמירה אומללה, על חשבון חיילי צה״ל. שום קמפיין לא מצדיק תמיכה בהחלטה אנטישמית, ומוטב שהורוביץ יתנצל עליה".

גם יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ גינה, וכתב: "‏ניצן, דבריך הערב הכעיסו אותי מאוד. כמי ששירת בצה"ל 38 שנים וכיהן כרמטכ"ל, אני יודע היטב עד כמה צה"ל וחייליו עושים כל מאמץ כדי להימנע מפגיעה בחפים מפשע. דבריך מהערב חמורים מאוד ואני קורא לך לחזור בך. שום קמפיין פוליטי לא יצדיק מתן לגיטימציה להחלטה המופרכת של בית הדין בהאג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר