פתרון יצירתי

לראשונה בישראל: הצבעה בקלפי באוטובוס, למבודדים

ועדת הבחירות, שתוקצבה בעוד 237.5 מיליון ש"ח, הכריזה על ה"קלפי-בוס", שנועד להתמודד עם עומסים או מספר מבודדים גבוה • כך זה ייראה; בחירות - לא כמו שאתם מכירים (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים לוי)

שבועיים ליום הבוחר, ובוועדת הבחירות נערכים לעליה משמעותית במספר הנדבקים בקורונה או המבודדים, ולשמור על זכותם הדמוקרטית להצביע.

במסגרת המאמצים לוודא הצבעה בטוחה ובריאה לכולם, השיקו בוועדת הבחירות את ה'קלפי-בוס' - אוטובוס שהוסב להיות קלפי ניידת ביום הבחירות, הנראה כמו קלפי נייחת.

ועדת הבחירות שכרה מחברת אגד 50 אוטובוסים שיוסבו למען מטרה זו, בהם יותקנו עמדת קלפי, מקום לשלושה חברי ועדת הקלפי, משקיף ומפקח.

חמישים האוטובוסים ינועו במהלך יום הבחירות ברחבי הארץ, ויגיעו לקלפיות עמוסות או לחולים ומבודדים, שעתידים להצביע במרכזי 'הצבע וסע'.

בתוך כך, בוועדת הכספים נקבע היום תקציבה הסופי של ועדת הבחירות, אחרי ניתוחי המספרים של הוספת כוח האדם והדברים הדרושים לבחירות בימי קורונה: 675 מיליון שקל.

237.5 מיליון מתוכם הוגדרו כ'תוספת קורונה', ומנכ"לית ועדת הבחירות, אורלי עדס, הסבירה בדיון כי "עלות הקמת הקלפיות המיוחדות היא 75 מיליון ש"ח, ועלות הסעת חולים מאומתים לקלפיות היא כ-20 מיליון ש"ח".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר