בחירות 2021

יאיר לפיד: "העסקנים החרדים עושים מה שבא להם"

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, התייחס ליום שאחרי הבחירות ואמר: "אם יש עתיד תהיה המפלגה הגדולה ביותר בממשלה הבאה העובדה הזאת אולי לא תבטיח לי את ראשות הממשלה" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

במאמר שפרסם באתר 'הארץ', התייחס יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, לאפשרות שמפלגתו תהיה המפלגה הגדולה בממשלה הבאה אך הוא עצמו לא יהפוך לראש הממשלה וכתב: "אם יש עתיד תהיה המפלגה הגדולה ביותר בממשלה הבאה העובדה הזאת אולי לא תבטיח לי את ראשות הממשלה".

במהלך דבריו התייחס לפיד לחרדים וכתב: "מדינת ישראל נקלעה לצומת אירועים לא שפוי. השילוב בין מגיפה רצחנית, משבר כלכלי וראש ממשלה פרנואידי המואשם בביצוע עבירות פליליות, גורר אותנו לחורבן פנימי. הסחטנות הבלתי פוסקת חונקת את הפוליטיקה שלנו. העסקנים החרדים עושים מה שבא להם. אמון הציבור בשלטון נפגע באופן שנראה כבלתי הפיך".

יאיר לפיד בריאיון באולפן 'כיכר השבת'

בהמשך דבריו התייחס לפיד לממשלה שתקום ביום שאחרי הבחירות: "אם יש עתיד תהיה המפלגה הגדולה ביותר בממשלה הבאה העובדה הזאת אולי לא תבטיח לי את ראשות הממשלה, אבל היא תבטיח שהכסף של האזרחים לא יופנה לעוד התנחלויות מבודדות שבית המשפט העליון יהיה מוגן מפני התקפות, שיושם קץ למונופול החרדי על היהדות, שלהט"בים ודרוזים וצעירים שמודאגים ממשבר האקלים יוכלו להרגיש שזו גם מדינתם".

כאמור, את דבריו פרסם הערב לפיד, השומר על שתיקה תקשורתית, באתר 'הארץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר