הישג לגפני

בתוך יומיים: הרמזור יעודכן לטובת פתיחת מערכת החינוך

לאחר דרישתו של יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, שר הבריאות יואל יולי אדלשטיין עדכן כי עיר או שכונה שתהפוך לכתום בהיר למשך יומיים - תפתח את מערכת החינוך (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
משה גפני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, עדכן הערב (שני) את יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, כי צבעי הרמזור יעודכנו באופן אוטומטי, כך שעיר או שכונה שיהפכו לכתום בהיר במשך יומיים ברציפות יוכלו לפתוח את מערכת החינוך.

עד כה, שכונות וערים חרדיות נאלצו להמתין עד ליום ריבעי, אז מתעדכנים צבעי הרמזור. כך שגם עם אחת הערים הפכה לכתום בהיר ביום ראשון, מערכת החינוך בעיר תישאר סגורה עד לעדכון ביום רביעי.

בימים האחרונים דרש גפני מראש הממשלה, בנימין נתניהו, וממשרד הבריאות לשנות את המתווה ולאפשר עדכון אוטומטי בכדי להקל על מערכת החינוך.

כאמור, הערב התקבלה ההחלטה לפיהבאם צבע הרמזור השתנה לטובה יומיים ברציפות, בהחלטת מנכ"ל משרד הבריאות וראש הרשות העירונית להורות על פתיחת מערכת החינוך מיידית.

ח"כ משה גפני בריאיון באולפן 'כיכר השבת'

גפני קרא הערב "לממשלה ולראשי הערים לקבל את ההחלטה המושכלת ולפתוח את הלימודים לאלתר בשכונות בהם צבע הרמזור השתפר כדי שהתלמידים יוכלו לחזור ללימודים כבר מחר בבוקר".

כזכור, גפני שיגר אמש מכתב דחוף אל ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין וכתב: "בימים בהם נפתחים המסעדות והאולמות, וניתנות הקלות נוספות במשק ללא הגבלה בערים ובשכונות וללא הבחנה בצבעי הרמזור, ההגבלות המתחדשות שוב ושוב על מערכת החינוך, גובות מחיר גבוה ביותר מההורים על כל המשתמע מכך."

"לא יתכן שמערכת החינוך החשובה ביותר לעתיד הילדים תישאר מקופחת מאחור עם הגבלות חוזרות ונשנות. החשש לבריאותם גבוהה יותר מחוץ למערכת החינוך. אבקש לתקן את החלטת הממשלה לאלתר, באופן שמוסדות החינוך יוכלו לשוב ולפעול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר