"אישה נורמטיבית"

מעבדת הסמים בטלז סטון: תושבת המקום נעצרה

בת 35 ואם לילדים, המתגוררת בישוב קרית יערים, היא אחת מהחשודים בהפעלתה של מעבדת הסמים הגדולה שבלשי המשטרה חשפו. השופט האריך את מעצרה (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה באדר תשפ"א | 09.03.21
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

פרסום ראשון: תושבת טלז סטון, אימא לילדים, היא אחת מהחשודים בהפעלתה של מעבדת הסמים שנחשפה בישוב, ואף בניסיון לשיבוש חקירה. לפני זמן קצר (שלישי) האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרה.

כזכור, בלשי המשטרה פשטו אמש על בית מגורים בקריית יערים, בו אותרה מעבדת סמים גדולה, המשתרעת על שתי יחידות דיור, ובה יותר מ-500 עציצי מריחואנה, ציוד גידול הכולל מערכות אוורור והשקייה, וסכום כסף רב בסך עשרות אלפי שקלים.

בעקבות ממצאים אלו, נעצרו לחקירה שלושה חשודים, בני זוג - בעלי הבית כבני 30 - ואדם נוסף בשנות ה-20 לחייו.

תחילה הם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה, והיום ביקשה המשטרה מבית המשפט ת הארכת מעצרה של אחת מהם, בת 35 ואם לילדים.

נציג המשטרה, רס"מ ניר בן חיים, סיפר: "בחיפוש שנערך בבית השייך למשיבה, אותו לפי החשד היא משכירה עם אדם אחר, נתפסו מעל 500 עציצים שמגדלים חומר החשוד כסם והתגלתה מעבדת סמים הכוללת חיבורים פיראטיים לחשמל, תוך גניבת החשמל".

מעבדת הסמים (צילום: דוברות המשטרה)

"המשיבה, לפי החשד, לא נכחה בבית, אלא הגיעה אליו בזמן שהשוטרים היו שם וניסתה לשבש חקירה באופן קונקרטי", חשף השוטר. "היא נעצרה בסמוך לרחוב בו היא מתגוררת, נחקרה ומסרה גרסה".

לדבריו, העילה להארכת המעצר בשמונה ימים היא מסוכנות, "לנוכח חומרת העבירות והיקפן, כמו גם לנוכח התחכום שהופגן", וחשש גובר לניסיונות נוספים לשיבוש החקירה.

מנגד, סנגורה של האישה, עו"ד משה ברקוביץ', תיאר כי "הדבר נפל עליה כרעם ביום בהיר. מדובר באישה נורמטיבית, ללא עבר פלילי. ואף שהיא מתגוררת בקומות העליונות בבנין, לא היתה לה מודעות לעבירות שבוצעו ביחידות הדיור המושכרות".

"היא שיתפה פעולה מלאה בחקירה, ואתה מבקש לשלול את חירותה למרות שהיא אימא לשלושה ילדים קטנים, בהם אחד שמתחת לגיל שלוש?", הטיח הפרקליט בנציג המשטרה.

לסיום כאמור הכריע השופט אלעד לנג, על הארכת מעצר, אמנם קצרה יותר, עד ליום חמישי הקרוב, תוך שהוא קובע כי "ישנן ראיות המניחות חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות למשיבה, שהנכס נמצא בבעלותה ובבעלות בן זוגה העצור אף הוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר