מעשים חמורים

ביתר עילית: פגעה בילדים חרדים ובקדושת העיר - וגורשה

תושבת ביתר עילית, שפגעה בילדים, בעוברי אורח ובשכניה, החמירה את מעשיה בעקבות הרחקתה הזמנית מהעיר. היום הוגש נגדה כתב אישום, ובית המשפט הרחיקה ללא הגבלה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ילדים בביתר עילית. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

תושבת ביתר עילית, שהפרה פעם אחר פעם את אופיו החרדי של המקום, תוך ביצוע עבירות חמורות שפגעו אף בילדים, הורחקה מהעיר לזמן בלתי מוגבל, בהחלטת בית המשפט.

האישה המעורערת בנפשה, בת 59 ואם לילדים, נהגה לפנות בדיבורים מחרידים לתושבים, בגירים וקטינים כאחד, בין עוברי אורח ובין שכניה לבנין המגורים.

בעבר אף הודתה בשימוש בסמים, והוחלט בעצת גורמי הרווחה להוציא לה צו הרחקה מביתר עילית למשך שמונה ימים. אך דבר לא עזר, ועד מהרה חזרה האישה לסורה.

המעשים החמורים והפוגעניים רק הלכו וגברו, כאשר השיאים היו במהלך טיפול בזירת תאונה בה נפצעה ילדה ובהגעה סמוך לכניסה לבית הכנסת 'באר אברהם'.

הרחקתה הזמנית של האישה מהעיר, עוררה את זעמה, ובשלב מסוים היא התיישבה על ספסל מחוץ לביתו של ראש העירייה מאיר רובינשטיין וצעקה לעברו: "אסור למסור בת ישראל למשטרה".

היום (שלישי) הגישה נגדה פרקליטות המדינה כתב אישום חמור בגין מעשיה הפליליים, ובקשה להרחקה מוחלטת מביתר עילית - שהתקבלה על ידי בית משפט השלום בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר