"צריבה בבשר"

השר חילי טרופר: "טעינו כשהאמנו לנתניהו"

13 ימים לבחירות 2021, השר חילי טרופר מ'כחול לבן' התארח באולפן 'כיכר' והודה כי סיעתו טעתה כשהאמינה לנתניהו ונכנסה לממשלה: "יש לו מוניטין של איש לא אמין לגמרי" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

13 ימים לבחירות 2021, השר חילי טרופר מ'כחול לבן' התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והודה כי סיעתו טעתה כשהאמינה לנתניהו ונכנסה לממשלה: "יש לו מוניטין של איש לא אמין לגמרי". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

כשאתה מסתכל לאחור, על כל השנה האחרונה. טעיתם כשהאמנתם לנתניהו ונכנסתם לממשלה?

"אני גדלתי בבית שלימד אותי שכשהמדינה שלך במצוקה אתה מתגייס לעזור לה. אני מזכיר לך שהיינו בתקופה שאחרי שלוש מערכות בחירות ללא הכרעה, ובתקופת הקורונה, ולא ששינינו את דעתנו בנוגע להתנגדות שלנו לכך שנתניהו יכהן כראש ממשלה, אלא חשבנו שבסיטואציה שנוצרה צריך להתעלות ולהושיט יד, ולצערי בצד השני לא הושיטו יד, ולכן הטעות היא שאולי האמנו לנתניהו, ולא שחשבנו על טובת המדינה".

היה רגע שהאמנת לנתניהו שיקיים באמת את הסכם הרוטציה?

"תראה, אף פעם לא האמנו לנתניהו במאה אחוז, ידענו שיש לו מוניטין של איש לא אמין לגמרי, אבל בסופו של דבר קיוויתי והאמנתי שכן, וטעיתי. התברר שהשיקולים האישיים מעורבבים אצלו לגמרי, ולצערי אנחנו מגיעים שוב למערכת בחירות שבסופה אני מקווה שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה".

למה שהמצביעים יאמינו היום ל'כחול לבן' ולבני גנץ אחרי שהמוטו המרכזי שלכם היה החלפת נתניהו?

"ממחקרים שאנחנו עושים חלקים גדולים בציבור חושבים שאנחנו אנשים ישרים שעשינו את מה שעשינו כי הבנו שזה מה שמדינת ישראל צריכה, ודווקא בשל העובדה שאנחנו יודעים לומר ולהראות את הצריבה בבשר מהשקר של נתניהו, דווקא בגלל זה אנחנו נהיה מסוגלים להמשיך תחת ממשלה אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר