מגיב להתקפות

מרזל: "חרדי שלא רוצה להצביע כלל, תצביע לנו"

ברוך מרזל, מראשי עוצמה יהודית, התיחס בחוג של פעילים בחיפה להתקפות של יהדות התורה: "יש זעם בציבור החרדי על הלינץ' התקשורתי. אני קורא רק לחרדי שלא רוצה להצביע בכלל, לתת לנו את הכוח לעזור" (חרדים, מקודם)

הרב ברוך מרזל (צילום: פלאש 90)

ברוך מרזל, מראשי עוצמה יהודית, התיחס בחוג של פעילים בחיפה להתקפות של יהדות התורה: "יש זעם בציבור החרדי על הלינץ' התקשורתי. אני קורא רק לחרדי שלא רוצה להצביע בכלל, לתת לנו את הכוח לעזור"

ברוך מרזל, מראשי עוצמה יהודית, התייחס בחוג בית לדבריהם של מועמדי ג':

"אני לא מבין מה הם רוצים מאיתנו. יש זעם גדול עליהם בציבור החרדי, שבשנה האחרונה עובר לינץ בשטח ולינץ תיקשורתי, שמרגיש שהשנאה אליו בציבור הולכת וגוברת אחרי הסתה חסרת תקדים, וראשי אגודת ישראל עסוקים במריבות פנימיות".

עוד הוסיף מרזל: "אנחנו לא קראנו ולא קוראים לאף מצביע של ג' לעבור אלינו, אלא לאלו שהחליטו להחרים את הבחירות במחאה על המצב. ציבור רחב מיואש ואינו רוצה להצביע בגלל שכשוטרים משתוללים ברחובות בני ברק, ירושלים וביתר, יהדות התורה לא בשטח. בגלל שכשהבוחרים של ג' צריכים עזרה נגד ההסתה, אין להם מענה ב-ג' והם פונים אלינו ומבקשים עזרה, כי אנחנו שם בשבילם. כי אנחנו נלחמים נגד ההסתה, נגד האלימות המשטרתית ועל כבוד הציבור החרדי. וזה כמובן בנוסף לעזרה של סמוטריץ ובן גביר לאדם הבודד כל הזמן, שאין לזה אח ורע".

"לאלו שממילא לא מתכוונים להצביע- אנחנו קוראים לא להיות שותפים לעלייה של לפיד לשילטון, ואת הכעס שלהם לנתב להצבעה שתתן לנו כוח לסייע לציבור החרדי, ולהצביע ט' בקלפי".

מרזל תקף את ג' בענייני הדת: "גם בנושאי הדת אין ליהדות התורה הרבה במה להתגאות. במשמרת שלהם, לפני כשנתיים, אושר לראשונה לשחק כדורגל בשבת. במשמרת שלהם, גיוס בנות מתגבר. במשמרת שלהם, נפרצה חומת השבת ואין עיר שאין בה מרכולים פתוחים בשבת.

רשימת הנסיגות בסטטוס קוו גדולה ואפילו את מניעת גיוס בני הישיבות הם לא הצליחו להסדיר".

את דבריו סיכם מרזל:

"לכן, שלא יבואו אלינו בטענות. שיביטו במראה ויבינו למה הציבור כועס עליהם.

בבחירות הקודמות כשאצלנו היו פילוגים, הציבור שלנו כעס וביהדות התורה לא התביישו לפתוח מטה ולמשוך 20.000 מצביעים דתיים לאומיים שיצביעו ג'. מה שמותר למפלגת ג' לעשות, מותר בהחלט גם לנו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר