"ביקורי מחוסנים"

נתניהו ונשיא אוקראינה החליטו לקדם מתווה טיסות לאומן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונשיא אוקראינה, וולדימיר זלנסקי, סיכמו לקדם מתווה טיסות מחלימים לאוקראינה, כולל ביקורים בציון רבי נחמן מברסלב • ב'אגודה' חתמו על התחייבות לברסלב (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו וזלנסקי (צילום: עמוס בן גרשוםלע"מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונשיא אוקראינה, וולדימיר זלנסקי, סיכמו אמש (שישי) לפעול בהקדם לאפשר מתווה טיסות מחלימים ומתחסנים לאוקראינה, כולל ביקורים בציון רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן.

בהודעה שנמסרה מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר: "בעבודת מטה שריכז אשר חיון, ראש הסגל של ראש הממשלה, הוחלט היום בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא אוקראינה זלנסקי להתקדם מיידית לסיכום מתווה שיאפשר ביקורי מחוסנים מישראל באוקראינה, כולל חזרה לביקורים באומן".

ל'כיכר השבת' נודע כי מאחורי הפעילות לתיאום בין נציגי אגודת ישראל לברסלב, ובין הנציגים החרדים לראש הממשלה בנימין נתניהו, לבין אוקראינה, פעל מוטי בבצ'יק רל"ש השר יעקב ליצמן, לצד אשר חיון, ראש הסגל של רוה"מ.

בתוך כך, ברקע הקריאות בברסלב שלא להשתתף בבחירות, לבקשת רבני ברסלב ובתיאום המזכירות הארצית של חסידי ברסלב, מועמדי 'אגודת ישראל' התחייבו כי שבהסכם הקואליציוני של 'יהדות התורה' תידרש הסדרה של הנסיעה לאומן בראש השנה הקרוב.

ארבעת חה"כ של אגו"י מתחייבים במכתבם לפעול "שלקראת ראש השנה תשפ"ב כל המחוסנים/מחלימים יוכלו לנסוע לאומן על בסיס אישורי המחלימים/המחוסנים העכשוויים וללא הגבלה או מכסה. כמו כן, שמדינת ישראל לא תפעל בדרך אחרת על ידי מי מנציגיה, הן במדינת ישראל והן מול אוקראינה".

עם זאת, אחד מעסקני ברסלב מבטל את השפעת המכתב בתגובה ל"כיכר השבת" ואומר: "לא מאמינים לחתימה שלהם, הם שקרנים. הם הפקירו אותנו בכל רגע ורגע. אין לנו אמון בנציגים החרדים. כשליצמן היה בקואליציה, הוא זלזל בנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר