אחרי דברי רה"מ

ראש המוסד יוסי כהן מבהיר: "אני לא קשור פוליטית לנתניהו"

ראש הממשלה נתניהו הצהיר כי בכוונתו להציע לראש המוסד, עם סיום כהונתו, תפקיד בממשלה שיקים, ויוסי כהן - הנחשב לאחד מגדולי מקורביו - נאלץ להבהיר כי אינו קשור אליו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
כהן עם נתניהו (צילום ארכיון: חיים צח, לע"מ)

ראש המוסד יוסי כהן הגיב היום (ראשון) לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהצהיר כי בכוונתו להציע לכהן תפקיד בממשלה הבאה, והבהיר כי אין קשר פוליטי ביניהם.

כזכור, בריאיון שהעניק אמש ראש הממשלה ל'חדשות 13', הוא אמר כי יציע לכהן תפקיד בממשלה, במידה ויעמוד בראשה לאחר הבחירות הקרובות, אם ינצח בהן.

מדוע החלטת לא לערב את ראש המוסד בשיחות המתנהלות בימים אלו מול ארה"ב, נשאל נתניהו על ידי המראיינת איילה חסון, והשיב: "כהן אמור לעזוב את תפקידו בעוד חודשיים, ואני רוצה המשכיות".

"אבל אני חושב על שילובו בהמשך", חשף ראש הממשלה. "הוא יהיה תרומה גדולה מאוד לממשלה שאני אקים; אדע לנצל את יכולותיו, ובהחלט אציע לו להצטרף".

בעקבות כך, פנתה התנועה לאיכות השלטון במכתב לכהן, וכתבה: "מדובר בצל כבד על כהונתך המוצלחת ורבת השנים, זה חילול קודש של ממש. דומה כי נחצה קו שחור אשר אסור שייחצה במדינת ישראל הדמוקרטית. כמי שעסק כל חייו הבוגרים בשמירה על בטחונה של מדינה יקרה זו, אנו סמוכים ובטוחים כי תדע לעשות גם בעת הזו את המעשה הנכון והראוי".

בתגובה לפניה זו, כאמור, הבהיר המוסד: "אין קשר פוליטי בין ראש המוסד כהן לראש הממשלה או מפלגת הליכוד. כל הפעולות נעשות אך ורק לשם שמירה על ביטחון מדינת ישראל ועם ישראל, ללא קשר לזהות העומד בראשות הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר