זימון פומבי. צפו

נתניהו: "לפיד, בוא נסכים על מראיין ונלך לעימות"

ראש הממשלה נתניהו פנה ליו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד, בריאיון לערוץ 20, והודיע כי מעונין להופיע לעימות מולו, אחרי שיסכימו על זהות המראיין שינחה את התכנית. צפו (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ההזמנה לעימות (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי. תמונה, ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בסבב הראיונות שלו, כפי שנוהג תמיד ככל שהבחירות מתקרבות - כל זמן שתעמולת הבחירות בתקשורת עדיין מותרת - כאשר באחרון שבהם הסכים לראשונה לעימות בינו לבין יאיר לפיד.

אחרי שהעלה לפני כשבוע את ההצעה לעימות עם יו"ר 'יש עתיד', בתנאי שיודיע כי הוא מתחרה מולו על ראשות הממשלה, בראיון היום (שלישי) ל'ועידת ערוץ 20' נתניהו כבר נשמע החלטי באשר למהלך.

"אני מוכן להגיד לו (ללפיד) משהו נורא פשוט: בוא עכשיו, נסכים על המראיין - ונלך לעימות. דרך אגב, לי יש מנחה", אמר ראש הממשלה, בעודו מצביע על מקורבו אראל סג"ל, שראיין אותו.

אתמול אמר יאיר לפיד בריאיון לג'רוזלם פוסט כי הוא "רואה בעצמו מועמד לראשות ממשלה, אך זו לא השאלה העיקרית בבחירות האלו", ונתניהו הגיב מיד וכתב: "האמת יצאה לאור: בבחירות הקרובות זה או נתניהו או לפיד".

מטרתו של נתניהו שקופה: לגרום למצביעי בנט או סער הפוטנציאלים, להירתע מבחירה במפלגה שתסייע בהכתרת לפיד לראשות הממשלה, ולשוב הביתה, לליכוד.

צפו בזימון לעימות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר