אסון בקראון הייטס

נפצע בדרך לחלוקת מצות ונפטר: הרה"ח ר' חיים גורביץ ז"ל

טרגדיה קשה בשכונת קראון הייטס שבניו יורק, עם פטירתו בבית החולים של הרה"ח רבי חיים גורביץ ז"ל, מחשובי שליחי וחסידי חב"ד בארה"ב, לאחר שנפצע בתאונה קשה (דיין אמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

טרגדיה קשה היום (שלישי) בשכונת קראון הייטס שבניו יורק, עם פטירתו בבית החולים של הרה"ח רבי חיים גורביץ ז"ל, מחשובי שליחי וחסידי חב"ד בארה"ב, לאחר שהיה מעורב בתאונה קשה, והוא בן 62 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד לאביו הרב שמואל גרשון גורביץ זצ"ל ולאמו מרת ביילא, ובצעירותו למד וגדל בכפר חב"ד, מיד כשהוריו עלו ארצה לאחר שנים רבות של הפצת תורה ויהדות בניכר.

בהגיעו לפרקו נישא לבת הרב אפרים רוזנבלום, ולאחר נישואיו הוא החל בשליחותו בכולל חב"ד בניו יורק, שם הפך לדמות מוכרת ומשפיעה מאד, ובמשך שנים גם לאחד מחברי ההנהלה.

ביום ראשון האחרון, בעת שהיה בדרכו לחלוקת מצות לבני משפחתו, באחד הכבישים המהירים במדינת ניו ג'רזי, התנגש רכבו ברכב אחר, מה שגרם לפציעתו האנושה, ולמאבק של הרופאים על חייו בבית החולים המקומי, אך במהלך היום נגזרה הגזירה, והוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה, ילדיו ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את רעייתו תבלחט"א, שיושבת כעת שבעה בפעם השלישית בשנה האחרונה, לאחר שהיא איבדה את שני הוריה שנדבקו בנגיף הקורונה והסתלקו לעולמם, ואת ילדיו, אחיו ואחיותיו.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר