צפו ב'המבקר'

צמד המוזיקאים מהמושמעים ביותר בישראל חושפים הכל

ראיון חג מיוחד עם הצמד המצליח אלי קליין ואיצי ברי, צמד המוזיקאים שחתום על עשרות להיטי ענק, ועם המקום התשיעי והעשירי ברשימת האמנים המושמעים ביותר בישראל על פי אקו"ם (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

צמד המלחינים והמעבדים אלי קליין ואיצי ברי, בראיון חג מיוחד בו הם מספרים על השנה האחרונה בה הם שוב ברשימת המפיקים המוזיקלים המושמעית ביותר בישראל כשהם לוקחים את המקום התשיעי והעשירי במשותף עם רשימת שירים ארוכה במיוחד לה האם אחראים ככותבים, מלחינים ומעבדים.

קליין וברי חברים עוד מהישיבה, עובדים ביחד כבר יותר מעשר שנים, הם הפיקו והלחינו למרדכי בן דוד, אברהם פריד, נפתלי קמפה, מוטי שטיינמץ ועוד מיטב אמני המוזיקה היהודית כשהם מצליחים ליצור להיטי פופ מצליחים במיוחד לצד שירים חסידיים אותנטיים.

הם מספרים בראיון איך זה לעבוד בצמד על עיבודים משותפים, מי אחראי לאיזה חלק בעיבודים וכיצד הם מבקרים האחד את השני במהלך העבודה.

הם מספרים על שנת הקורונה שאילצה אותם לעבוד הרבה יותר בשלט רחוק, בחלק מהמקרים בלי לפגוש כלל את האמנים באופן פיזי כשכל העבודה נעשית באמצעות הרשת. עד כמה חשוב להם לשמור על איכויות גבוהות ואיך מצליחים להתחדש כשמוציאים בשנה עשרות שירים חדשים.

הם מספרים על העבודה עם יוסי גרין, וחושפים מה המלחין האגדי מחפש בשירים שהוא מפיק, והאם הם מעדיפים לעבוד על לחנים של אחרים או דווקא על הלחנים שלהם והאם הם גם דוחים אמנים שפונים עליהם ומוותרים על עבודות שהם לא מתחברים אליהן ולמה הם בכלל עושים מוזיקה וכיצד זה משפיע על הבחירות שלהם.

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר