חוזר לתקוף

יאיר לפיד במתקפה על ממשלת נתניהו והחרדים

יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, תוקף את האפשרות בה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יקים ממשלה עם הסיעות החרדיות: "ממשלה לא ציונית, שבה הליכוד נשלט באופן מוחלט" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
לפיד ונתניהו (ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

"נתניהו שבוי בידי עסקנים חרדים ובידי הגורמים הכי קיצוניים בחברה הישראלית", כך התבטא יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, על האפשרות שראש הממשלה, בנימין נתניהו, ישיג רוב של 61 להקמת ממשלת ימין-חרדים.

בריאיון ל'ישראל היום', התבטא לפיד: "אם לא נקים את הממשלה הבאה, אם נתניהו ינצח חלילה, הוא יקים את ממשלת ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר. זו הממשלה היחידה שיש לו. זה ההרכב שהוא קורא לו ממשלת 'ימין על מלא'. מ

"משלה לא ציונית, שבה הליכוד נשלט באופן מוחלט. נתניהו שבוי בידי עסקנים חרדים ובידי הגורמים הכי קיצוניים בחברה הישראלית. ממשלה של חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין".

יאיר לפיד באולפן 'כיכר השבת'

לדבריו: "יש עתיד היא חומת הברזל מפני האסון של הממשלה הבאה של נתניהוץ לא נסכים שהילדים שלנו יהפכו לאזרחים סוג ב'. ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר לא יקבעו לילדים שלנו את ערכי המדינה הזו.

"זאת הסיבה שאנו חייבים לנצח ביום שלישי. רק יש עתיד גדולה תמנע מהם להשתלט על המדינה. לא ניתן להם להקים פה ממשלת חושך וגזענות".

בהתייחסות למפלגות מגוש המרכז־שמאל שנמצאות סביב אחוז החסימה, אמר: "אני מכבד מפלגות קטנות ואת עקרונותיהן. הן יהיו שותפות בכל ממשלה שנקים, אבל שינוי אמיתי מביאות רק מפלגות גדולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר