יישלח להסתכלות

הוארך מעצר הפורץ שנעל את עצמו בדירה

הוארך מעצרו של החשוד שנכנס לדירה אתמול בבני ברק ונעל את עצמו בבית עם בת השנתיים, כשהוא נועל את אמם בחוץ. השופט החליט בינתיים לשלוח אותו גם להסתכלות (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: ידיעות בני ברק)

הוארך מעצרו של החשוד שנכנס לדירה אתמול בבני ברק ונעל את עצמו בבית עם הילדים, כשהוא נועל את אמם בחוץ. היום הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם אמר נציג המשטרה: "הוא נכנס לדירה שהייתה שם ילדה בת שנתיים, לטענתו אמר שהוא רצה לישון, הוא לא פתח את הדלת, כדי לפרוץ את הדלת היו צריכים שוטרים".

השופט האריך את מעצר החשוד וכתב בהחלטתו: "החשוד נעצר בחשד לביצוע עבירות של הסגת גבול, ניסיון גניבה ,שימוש בסמים לצריכה עצמית, מעיון בתיק החקירה עולות נסיבות מטרידות לפיהם החשוד נכנס נכנס לדירה לאחר שבעלת הדירה ברחה ממנה בבהלה נותר סגור בדירה ולא עזרו לו תחינות שיפתח את הדלת ונאלצו לפרוץ את הדירה על מנת להוציא את החשוד כאשר כל העת הזו נמצאת ילדה קטינה בתוך הדירה".

"מדובר במי שלדבריו באותו היום השתחרר מהכלא אך גם לפי הרישום הפלילי נדון ביום 21.3.15 21 דהיינו, כיומיים לפני ביצוע העבירה הנוכחית בעבירה דומה של הסגת גבול וקיבל לגביה מאסר על תנאי, לאור האמור", כתב השופט, "אני נעתר לבקשה ומורה על הארכת מעצרו של החשוד בשלושה ימים, שתקופת זמן זו תנוצל גם לבדיקה פסיכיאטרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר