בעצרת • צפו

ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין: "במקום ללמוד, מתעסקים בסקרנות"

"כך הטבע, שיש סקרנות לדעת מה התוצאות, סקרנות, אז במקום לעסוק בתורה עוסקים בסקרנות", דבריו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין בעצרת הבחירות בב"ב • צפו (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"ג אדלשטיין, הערב (צילום: באדיבות המצלם)

בעצרת הבחירות של יהדות התורה שנערכה הערב (ראשון) למרגלות ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני ברק, נאם ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, והסביר על החובה ללכת ולהצביע. 'כיכר השבת' מגיש את דבריו • בלעדי.

ראש הישיבה ישב בקפסולה סגורה ליד מרן הגר"ח, וכפי שנראה בסרטון, מיד כשפתח בנאום, הקהל החל להריע ולרקוד "לאורו נסע ונלך עד כי לבדו ימלוך מלך" דקות ארוכות.

"יש חיוב גדול מאד", פתח ראש הישיבה ואמר: "לצאת ולהצביע, לקידוש השם, זו זכות גדולה מאד, זכות כזאת של קידוש השם זה לא מזדמן כל יום, רק בזמן הבחירות, זו זכות גדולה מאד לנצל את הדבר הזה, הגדול והקדוש הזה, קידוש שם שמים, להכריז שמשה אמת ותורתו אמת".

"זה הרי זה המטרה שלנו, שהולכים לפי התורה, ואין לנו שום חשבונות, מה שהתורה מחייבת אנחנו רוצים לקיים, ולזה אנחנו משתתפים בבחירות, זה הדבר אחד, הראשון, ועוד דבר... כמו שהזכירו כבר קודם, שיש סכנה גדולה על ידי, אם לא, שיש כאלה מסיתים ומדיחים שרוצים כל דבר שבקדושה לבטל!".

"ועוד דבר", הוסיף ראש הישיבה בסיום דבריו: "חשוב מאד לדעת, אחרי הבחירות יש הטבע, כך הטבע, שיש סקרנות לדעת מה התוצאות, סקרנות".

"אז במקום לעסוק בתורה עוסקים בסקרנות, נכון זה כך הטבע, אבל לא כך צריך להיות, יש ביטול תורה, תלמוד תורה כנגד כולם, ומה משנה אם הוא יודע, אם הוא יידע או לא יידע, מה זה משנה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר