בחירות 2021

דרעי הצביע וביקש הכרעה: "צאו להצביע"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הצביע בשכונת הר נוף ולאחר מכן אמר כי זו בחירה בין מדינה יהודית בראשות נתניהו לבין מדינה אזרחית בראשות לפיד: "מי שיביא 61 - ירכיב ממשלה" (פוליטי)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע הבוקר (שלישי) לקלפי בשכונת הר נוף בירושלים ומימש את זכותו הדמוקרטית בהצבעה בבחירות לכנסת ה-24.

לאחר ההצבעה, אמר רעי לכלי התקשורת כי "היום הבוחר אומר את שלו, יש פשוט מאוד לפני הבוחרים שתי אפשרויות - גוש שרוצה מדינה יהודית בראשותו של נתניהו עם ש"ס חזקה, והגוש השני שרוצה מדינה אזרחית בראשותו של לפיד".

"מי שיביא 61 - ירכיב ממשלה", אמר דרעי והוסיף כי "ולכן אני אומר לכולם, לכל עם ישראל, צאו להצביע, הפעם חייבים להביא הכרעה, אי אפשר עוד מערכת בחירות חמישית, חייבים לגמור הכל היום, לגמור את ההכרעה".

לסיום, אמר דרעי: "אני מקווה מאוד שהציבור ישכיל לתת לנו להמשיך לעשות למען עם ישראל, למען מדינה יהודית שעוזרת לחלשים בראשותו של נתניהו".

את הבוקר, פתח דרעי בתפילת שחרית בקברו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל יחד יחד עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף.

לאחר התפילה, אמר השר דרעי פרקי תהילים עם ילדי רשת החינוך של תנועת ש"ס ואמר: "אנו שליחים שלך מרן, והיום אנחנו הולכים לעשות את שליחותך ולהגדיל את התנועה הקדושה שהקמת ולעשות למען כבודו של הקב"ה".

חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף אמר, אמר: "אבא, אנו עומדים מעל הקבר שלך ומתפללים שתסייע לנו בשמיים. אנחנו נלחמים כאן למען קודשי היהדות, למען השבת הקדושה, למען העניים יתומים ואלמנות, נלחמים להחזקת תורתנו הקדושה ולהחזיר עטרה ליושנה".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר