"אספקת סמים"

הנער החרדי שנרצח: המטפל עוכב לחקירה

הרצח שטלטל את הקריה החסידית של 'גור' בקריית גת. הבוקר עצרה המשטרה מטפל דתי מוכר בחשד שסיפק לאב שרצח את בנו סמים מסוכנים - לצורך טיפול נפשי (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י' בניסן תשפ"א | 23.03.21
מחוץ לבית (צילום: מד"א)

התפתחות בפרשה המסעירה את הציבור החרדי בכלל ואת הקריה החסידית של חסידי גור בקריית גת. הבוקר (שלישי) העצר מטפל דתי מוכר שטיפל באב שרצח את בנו.

כזכור, לפני שבוע, סמוך לחצות כוחות הצלה ומשטרה גדולים הוזעקו לבית בקריה החסידית 'גור', לאחר שהאם התקשרה ודיווחה כי בעלה סבל מ"התקף פסיכוטי" ודקר את בנם בן ה-14, שעות ספורות לאחר מכן, הנער נפטר והאב שברח - נתפס.

חקירת רצח הנער בן ה 14 ע"י אביו נמשכת, וחוקרי המשטרה מבצעים מגוון רחב של פעולות חקירה - גלויות וסמויות.

הבוקר כאמור חוקרי משטרת ישראל עיכבו מטפל דתי מוכר שעל פי החשד סיפק לאב החשוד ברצח סמים מסוכנים.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', למחרת הרצח כתב פסיכותרפיסט מוכר, ששמו הופץ כמי שכביכול מסתתר בשל היותו מבוקש על ידי המשטרה משום שטיפל ברוצח: "הסיפור הזה נורא ואיום, אבל אין לי כל קשר אליו".

ככל הנראה החשוד ברצח פנה לאותו מטפל מוכר בראשית החודש, על מנת שיעניק לו טיפול, שבמהלכו עפ"י החשד, בין היתר סיפק לו אותו אדם סמים מסוכנים.

לפני זמן קצר, איתרו חוקרי המשטרה את החשוד (שנות ה 30, גוש עציון), ועיכבו אותו לחקירה בחשד להחזקה ואספקת סמים מסוכנים.

עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב החשוד מסרו: "אנחנו סומכים את ידינו על רשויות החקירה. ככל שנוקפות השעות, מצטברות עוד ועוד ראיות ועדויות אשר מצביעות באופן ברור כי האירוע הטרגי הזה נגרם כתוצאה מהתקף פסיכוטי חמור, אליו נקלע מרשנו כתוצאה מטיפול שבוצע על ידי מטפל שאינו מוסמך וכלל הלעטה בכדורים מסוכנים".

"המטפל נעצר הבוקר, ואנו בטוחים כי המשטרה והפרקליטות ימצו עמו את הדין בגין הטיפול הנפשע שניתן על ידו ואשר הוביל לתוצאה המחרידה", הוסיפו הסנגורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר