מתיחות בדרום

בזמן ביקור נתניהו: רקטה שוגרה לבאר שבע

ראש הממשלה ביקר היום בבאר שבע ואף ערך שידור לייב מהמסעדה בה אכל, במהלך הארוחה, רקטה שוגרה מרצועת עזה לכיוון באר שבע; ראש הממשלה יצא מהמסעדה (חדשות)

(צילום: ארכיון)

דובר צה"ל מסר הערב (שלישי) כי לפני זמן קצר, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה בשטח פתוח בלבד. לא ידוע על נפגעים או על נזק, בזמן השיגור ראש הממשלה שהה במסעדה בעיר.

בפעם האחרונה בה נורו רקטות לשטח ישראל היה לפני כחודשיים, אז רקטה ששוגרה מצפון רצועת עזה, התפוצצה בשטח פתוח של המועצה האזורית שער הנגב. ההתרעה הופעלה ביישומון ובשטח פתוח בלבד, לאחר שזוהה כי הרקטה תתפוצץ. בחסדי שמים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. באותו שבוע נורו כמה רקטות שלא גרמו לנזק.

(ארכיון, דדי פולד)

טנקים של צה"ל תקפו לאחר מכן עמדות חמאס ברצועת עזה, בתגובה לשיגור הרקטה, מהרצועה, לשטח ישראל. דובר צה"ל עדכן לאחר חצות הלילה כי "טנקים של צה"ל תקפו לפני זמן קצר עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל הלילה".

ראש הממשלה ערך באותו הזמן שידור לייב בחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלו, ובזמן שקיבל את הדיווח, נתניהו יצא יחד עם המאבטחים מהמסעדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר