כך תוודאו שהשינה של ילדיכם לא תיפגע מהזזת השעון

בחמישי בלילה, מחר, זה קורה: מזיזים את השעון קדימה וזה עלול לשבש לחלוטין את השינה של הפעוט הערני שלכם. אז קבלו ארבעה טיפים שיעזרו לכל המשפחה להסתגל למצב החדש (משפחה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מחר בלילה, ב-26 במרץ, בשעה שתיים לפנות בוקר, השעה תזוז קדימה ותתחלף לשלוש. דהיינו: נקבל הרבה יותר אור שמש בערבים ואת הסיכוי שהפעוט שלנו יקפץ בסלון הבית עד השעה עשר בערב, ערני מתמיד ומסרב בכל תוקף ללכת לישון. אם גם לכם המאבק הזה נשמע מוכר ואתם חוששים מהסלמתו, המשיכו לקרוא וקבלו ארבעה טיפים שיעזרו לכל המשפחה להסתגל למצב החדש. תודו לנו אחר כך:

1. שנו את שעת השינה מעט, בכל לילה

במקום להכריח את ילדיכם לעלות על יצועם בשמונה, כבו את האורות בשבע והקלו עליהם להיכנס לאזור הזמן החדש, על ידי הזזה קלה של מועד השינה הקבוע שלהם, מדי ערב, לפני ליל כניסת השעה החדשה לתוקף. עד אז, הם יהיו מוכנים.

2. החשיכו את הבית

יש לכם ילד ששעת השינה שלו מוקדמת יותר מהרגיל? כן, יש סיכוי שעדיין יהיה אור בחוץ כשתנסו להשכיב אותו. לכן, השתמשו בווילון / תריסים וחסמו כל אפשרות לכניסת אור לתוך חדרו. אנו מבטיחים שהוא לא יבחין בהבדל.

3. והיצמדו לשגרה שלכם

שינוי סדר היום עלול לבלבל ילדים. אז אם אתם תמיד אוכלים ארוחת ערב ואז מתרחצים שעה לפני השינה, המשיכו לעשות זאת - גם אם זה מרגיש מוקדם מדי לפי המקצבים היומיים שלכם.

4. חבקו את העובדה שהם עשויים להירדם מאוחר יותר

7:30 זה 6:30 החדש, אתם יודעים... ואנחנו לגמרי בסדר עם זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר