למרות ההבטחות

יכשירו את "השרץ"? הליכוד; "עבאס שונה"

במפלגת הליכוד לא מבזבזים אף לא שנייה ומתחילים במסע שכנוע ציבורי להתיר שיתוף פעולה עם רע"מ • אחרי הנגבי וזוהר, ביטן ואלי כהן נשמעו אחרת מימי מסע הבחירות (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מנסור עבאס מצביע (צילום: פלאש 90)

בנימין נתניהו הבטיח פעמים רבות במהלך מסע הבחירות כי לא ישען "בשום דרך או צורה" על שתי הרשימות הערביות, 'המשותפת' ו'רע"מ'.

היום, כשמנסור עבאס מהווה לשון מאזניים אמיתית, נציגי 'הליכוד' מתחילים להישמע טיפה אחרת. ח"כ דוד ביטן לא פסל שיתוף פעולה כזה בריאיון ל'כאן רשת ב': "גם אם ירצו לעשות משהו עם עבאס, ברגע שיש 61-59 לטובת השמאל, הלחץ עליו יהיה גדול מאוד".

"אבל אם יש 60-60 והוא לא רוצה בחירות נוספות, כי הוא הגיע להישג גדול, יהיה לו יותר קל לעשות דברים לטובת מה שהוא באמת מאמין".

ביטן הסביר כי לתפיסתו עבאס שונה מעודה, טיבי ואבו שחאדה: "יש הבדל בין לבוא אלינו לבין להסתדר איתנו. לטובת המדינה שיתוף פעולה לא יגרום נזק. הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הוא לא כמו הצפוני, הוא מתון, וצריך לדעת להתפשר".

השר אלי כהן ניסה להרכיב ממשלה בהתבסס על עריקים: "צריך לעשות הכל כדי למנוע תרחיש לבחירות חמישיות.

סער או גנץ צריכים לקבל החלטה, לשים את האגו בצד, להיכנס לממשלה ולהשפיע מבפנים. גדעון סער צריך לקבל החלטה כי אם לא נצליח להקים ממשלה נצטרך ללכת לבחירות חמישיות, ומבחינתו זה אולי להימחק מהמפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר