"יהיה שוויון"

90% מהקולות נמנו: ל'אנשי המספרים' החרדים יש תחזית

אנשי המספרים של המפלגות החרדיות, אומרים בשיחה עם 'כיכר', כי על פי הנתונים שיש בידם, יהיה שוויון בין גוש הימין לשמאל • עד עתה נספרו כ-90% מהקולות והתוצאות בין הגושים לא השתנו (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מימין: יוסטמן, ובר ואבידן (צילום: ארכיון 'כיכר')

23 שעות לאחר סגירת הקלפיות, וכ-90% מהקלפיות כבר נספרו עד עתה (רביעי). בשעה 23:00 יחלו בוועדת הבחירות המרכזית בכנסת לספור את 430,000 המעטפות הכפולות, לפי יחס 36,400 קולות למנדט, כך שתוצאות האמת יכולות להשתנות מהתמונה הנוכחית.

ע"פ העדכון האחרון, כך תיראה הכנסת ה-24:

הליכוד 30, יש עתיד 17, ש"ס 9, כחול לבן 8, יהדות התורה 7, ימינה 7, העבודה 7, ישראל ביתנו 7, הציונות הדתית 6, הרשימה המשותפת 6, תקווה חדשה 6, מרצ 5, רע"מ 5.

אם נפלח זאת לגושים שפולחו במהלך מערכת הבחירות, הרי שהמצב מבשר את המשך הסבך הפוליטי: גוש מתנגדי נתניהו עם 56, רע"מ עם 5, ימינה עם 7 וגוש תומכי נתניהו עם 52. בהסתכלות פחות מדויקת זה 61 למתנגדי נתניהו ו-59 לבעלי שיתוף פעולה בממשלתו.

רגע לפני תחילת הספירה האחרונה שתסיים את בחירות 2021, שוחחנו עם אנשי המספרים של 'ש"ס', 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל'; יהודה אבידן, אברהם ובר ואברימי יוסטמן, שיעריכו לאן פנינו מועדות.

להערכת השלושה, ששוחים במספרי בחירות שנים רבות, תוצאת האמת תבשר על שוויון מוחלט של 60:60 בין הגושים, תמונה טובה יותר מזו המשתקפת כעת לנתניהו.

יממה לבחירות: פאנל עם אנשי המספרים במגזר

אברהם ובר, איש המספרים של 'דגל', אמר: "נתניהו ו'הליכוד' יעלו ל-31, ואילו 'תקווה חדשה' של סער תרד עוד, ל-5. בשמאל, 'מרצ' צפויה לעלות ל-6 במקום 'רע"מ' שתרד ל-5". יהודה אבידן, איש 'ש"ס', הצטרף להערכת ובר על המשך נפילת גדעון סער בתוצאות האמת, ואמר כי "יתכן שיביא 5 בסוף".

עו"ד אברימי יוסטמן, נציג 'אגודת ישראל' בוועדה לא העריך שנראה שינוי בעמודת 'הליכוד' ו'תקווה חדשה', לפי שסער יציב במקומו. "ליברמן יתחזק, כפי שרואים כבר כעת, על חשבון לפיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר