טרגדיה

בני ברק: בן 3 חודשים נפטר, המשטרה חוקרת

כוחות הצלה גדולים הוזעקו הבוקר לבית בעיר בני ברק, שם פעוט בן שלושה חודשים איבד את ההכרה לאחד שלא התעורר משנתנו • מותו נקבע בבית החולים • המשטרה חוקרת (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash90)

כוחות הצלה הוזעקו הבוקר (שני), לבית בעיר החרדית בני ברק, שם איבד פעוט, כבן שלושה חודשים, את הכרתו לאחר ולדברי בני המשפחה הוא לא התעורר משנתו.

כוחות ההצלה ביצעו בפעוט פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבו הרפואי הוגדר אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה היום בחקירה עם קבלת דיווח על תינוק כבן 3 חודשים בבני ברק אשר פונה לקבלת טיפול רפואי בבי"ח תל השומר תוך כדי מאמצי החייאה לאחר שעפ"י החשד נחנק בביתו. לפני זמן קצר נקבע מותו של התינוק בבי"ח תל השומר. נסיבות האירוע נחקרות".

יהונתן צדוק חובש איחוד הצלה שביצע בו החייאה מסר: "מדובר בפעוט בן שלושה חודשים שלדברי בני משפחתו לא התעורר משנתו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

מארגון 'הצלה' נמסר: "כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב בן זכאי בבני ברק בעקבות דיווח על תינוק שאיבד את הכרתו. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בתינוק כבן 3 חודשים, והוא פונה במצב קשה ולא יציב תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר