מדינה במשבר

דרעי: קורא לסער ובנט להצטרף ל'גוש הימין'

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הודיע כי ש"ס תמליץ אצל הנשיא על רה"מ בנימין נתניהו וקרא לנפתלי בנט וגדעון סער "להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: חיים גולדברג)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הודיע הבוקר (שני) כי ש"ס תמליץ אצל הנשיא על ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לנפתלי בנט וגדעון סער "להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין".

בהודעה שפרסם דרעי נאמר: "ש"ס תמליץ על בנימין נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבה במערכת הבחירות. ש"ס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות".

דרעי הוסיף: "ש"ס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא בראשות בנימין נתניהו".

אריה דרעי באולפן 'כיכר', ערב הבחירות

כזכור, בנאום שנשא ערב הבחירות, התבטא דרעי: "אני משוכנע ואני בטוח, תהיה ממשלת ימין גדולה שיעמוד בראשה בנימין נתניהו, ש"ס תדאג לכך. אני מתחייב אחרי הבחירות - להביא את גדעון סער ידידי ואת נפתלי בנט ידידי, להביא אותם, להחזיר אותם בחזרה למחנה הימין. הם יקבלו את התפקידים הראויים להם על פי כוחם ואני מאחל להם בהצלחה".

יצוין כי יו"ר 'מינה' נפתלי בנט ויו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער שוחחו אמש פעם נוספת, בהמשך לפגישתם ביום חמישי בערב, לעדכון ותיאום עמדות לקראת המהלכים להקמת ממשלה חדשה.

יו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', אמר לאחר הפגישה של בנט וסער: "אני מקווה מאוד ששיחות התיאום ביניהם עוסקות בגיבוש דרישות מהותיות שהשניים יציבו כתנאי לכניסה לממשלת ימין, ולא חלילה בהקמת ממשלת שמאל מסוכנת שתישען על תומכי הטרור הערבים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר