חקירת משטרה

פטירת התינוק בבני ברק: כל הכיוונים נבדקים

אסון התרחש בבני ברק, עם פטירתו של פעוט חרדי לאחר שאיבד את ההכרה בביתו. המשטרה בהודעה חריגה הודיעה על פתיחה בחקירה - אך עדיין אין חשד לפלילים (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בניסן תשפ"א | 29.03.21
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

אסון התרחש הבוקר (שני) בבני ברק, עם פטירתו של פעוט חרדי, כבן שלושה חודשים, לאחר שאיבד את ההכרה בביתו.

כוחות ההצלה ביצעו בפעוט, שלדברי בני המשפחה לא התעורר משנתו, פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה לבית החולים שיבא כשמצבו הרפואי הוגדר אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

המשטרה, הוציאה הודעה חריגה על פתיחה בחקירה וציינה כי "נסיבות האירוע נחקרות". ל'כיכר השבת' נודע כי הסיבה לחקירה היא לאחר שהתינוק נחנק במיטתו - אך ככל הנראה לא בעקבות אוכל.

חוקרי המשטרה הגיעו לבית המשפחה ובדקו כיצד הגיע החפץ, שגרם לחנק התינוק, אל מיטתו. עם זאת יודגש כי עדיין אין חשד לפלילים והמשטרה בודקת את כל הכיוונים.

ל'כיכר השבת' נודע כי ההורים של התינוק מסרו את גרסתם לחוקרים. במקביל, גופת הפעוט הועברה לבדיקה חיצונית במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

גורם במשטרה אומר ל'כיכר השבת' כי "אנחנו נזהרים מאוד מלצאת בהצהרות על מה שהתרחש פה, מה שברור שזה לא בדיוק שהוא 'לא התעורר משנתו', אבל כלל לא בטוח שמדובר באירוע פלילי. כך או כך, כל הכיוונים נבדקים בשעה זו".

יהונתן צדוק חובש איחוד הצלה שביצע בו החייאה מסר: "מדובר בפעוט בן שלושה חודשים שלדברי בני משפחתו לא התעורר משנתו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

מארגון 'הצלה' נמסר: "כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב בן זכאי בבני ברק בעקבות דיווח על תינוק שאיבד את הכרתו. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בתינוק כבן 3 חודשים, והוא פונה במצב קשה ולא יציב תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר