ההפגנה - בוטלה

הושגה הסכמה: גופת הפעוט בי-ם שוחררה

הלילה נפטר פעוט בירושלים כתוצאה ממוות בעריסה, בפרקליטות סירבו לשחרר את הגופה וב'עדה' איימו לצאת להפגנה. לאחר שעות הושגה הסכמה והגופה שוחררה (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

מוות בעריסה: הלילה (שני), באזור השעה 03:00 לפנות בבוקר, כוחות החירום וההצלה הוזעקו לבית בשכונת בית ישראל בירושלים, לאחר שהתקבל דיווח על פעוט שאיבד את הכרתו, הפרקליטות סירבה לשחרר את הגופה, וב'עדה החרדית' איימו לצאת ולהפין, לאחר מספר שעות הושגה הסכמה והגופה שוחררה.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום, נאלצו בצער רב לקבוע את מותו של הפעוט, ככל הנראה הפעוט נפטר מ'מוות בעריסה'.

כך או כך, הפעוט הועבר לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, שם נערכו לו בדיקות לראות מה המוות והתברר שמדובר ב'מוות בעריסה'.

מנגד, ל'כיכר השבת' נודע, כי בפרקליטות מסרבים לשחרר את גופת הפעוט, כדי לשלול חשד לפלילים, ובשל כך הם דורשים עוד מספר בדיקות.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי גורמים בכירים ב'עדה החרדית', שיגרו איומים, כי במידה ולא יודיעו כבר בשעות הקרובות על שחרור גופת הפעוט, יש בכוונתם לצאת למחאה אדירה בירושלים.

"החשש הוא", מסביר גורם ב'עדה החרדית' ל'כיכר השבת', "הם רוצים לעשות נתיחה לגופה ומנסים להסוות זאת בבדיקות, אנחנו לא ניתן יד לניתוח ונחסום את ירושלים".

לאחר שעות של דיונים, הגופה שוחררה והלווית הפעוט אביאל קאפח ז"ל תתקיים בבית ההספד 'קהילת ירושלים' שבהר המנוחות בגבעת שאול שם ייטמן לפני השקיעה, כל זאת קרה אודות לפעילות מפקד זק"א י-ם בנצי אוירינג וסגנו הושג שיחרור לאחר צילום CT, וסודר כל הליך הקבורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר