במעבר ארז

מבצע בינלאומי לחיסון 7,000 סוחרים פלסטינים מעזה

בחודש האחרון מתגבש מבצע בינלאומי במטרה לחסן 7,000 סוחרים פלסטינים, מרצועת עזה, נגד נגיף ה'קורונה', וזאת במימון קטאר - שתרכוש 14 אלף חיסונים של 'פייזר' (חדשות)

חיסונים בעיר דורה (צילום: Wisam Hashlamoun/FLASH90)

מבצע בינלאומי מתגבש בחודש האחרון במטרה לחסן 7,000 סוחרים פלסטינים, מרצועת עזה, נגד נגיף ה'קורונה', כך מדווח הבוקר (שלישי) אליאור לוי ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, שנשען על מקורות דיפלומטיים זרים, המטרה היא לחסן את הסוחרים שעוברים בדרך קבע מרצועת עזה לישראל ולגדה המערבית.

בשנה האחרונה סגר ארגון החמאס, השולט ברצועת עזה, את מעבר ארז, כדי למנוע כניסה של נשאים של נגיף הקורונה, כך שתנועת הסוחרים נעצרה לחלוטין, מה שהיווה מכה קשה לכלכלה ברצועה.

כעת, מתגבש מבצע בינלאומי לחיסון הסוחרים, מבצע שלפי הדיווח ב'ידיעות', זכה לאישור של ממשל חמאס ברצועה וכפי הנראה ישראל לא צפויה להתנגד לו.

קטאר, כך לפי המתווה, תממן את קניית 14,000 החיסונים של 'פייזר', עבור 2 מנות לכל אחד מ-7,000 הסוחרים. בשטח ישראל במעבר ארז יוקם מתחם חיסונים ומי שיחסן את הסוחרים יהיו אנשי אחד הארגונים הבינלאומיים.

בימים האחרונים נרשם גל קורונה חדש ברצועה ומספר המאומתים מכפיל את עצמו, ככל הנראה בשל התפשטות המוטציה הבריטית. ממשל חמאס הטיל עוצר לילי קבוע עד להודעה חדשה לצד הגבלות נוספות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר