"אני מזהיר אתכם"

גנץ נפגש עם עבאס: "אל תחבור לנתניהו"

לאחר שיו"ר כחול לבן גנץ, נפגש עם מנסור עבאס, הוא כתב לו וכן לבנט: "אני מזהיר אתכם, ביבי משתמש בכם. הוא מבטיח הרים וגבעות כדי להוציא אותנו מממשלת המעבר" (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גנץ (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'כחול לבן' חושש מביטול מעמד הממשלה השוויונית ודוחק בגוש השינוי להחליף את יו"ר הכנסת: "יהפוך את שותפיו לבני הערובה שלו", היום (שלישי), הוא אף נפגש עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

שישה ימים לסבב ההמלצות אצל נשיא המדינה, וגוש מתנגדי נתניהו עוד לא בטוח מי יהיה מועמדו. יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, ששמונת המנדטים שלו מהווים מרכיב חשוב בקבוצה זו, הבטיח כי ימליץ על יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, אם מפלגתו תוביל את יריבו ל-61.

במקביל, שר הביטחון, שעבר שנה מורכבת בממשלת נתניהו, דחק ביו"ר 'ימינה' נפתלי בנט וביו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס, שניים שמתלבטים האם לחבור בסופו של דבר לנתניהו, שלא לעשות זאת.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב גנץ: "אני מזהיר אתכם: ביבי משתמש בכם. הוא מבטיח הרים וגבעות כדי להוציא את 'כחול לבן' מממשלת המעבר, ואז - איך שהממשלה תושבע - המנגנון הפריטטי יבוטל, והוא יפר כל התחייבות שנתן לכם וידרוס כל אות שכתובה בהסכם הקואליציוני".

גנץ פנה לבנט ועבאס, וביקש: "אל תתנו לזה יד, אל תאמינו לנתניהו. גם אתם יודעים שנתניהו עסוק רק בהימלטות ממשפטו. לכן פגע קשות בכלכלה ולא קידם תקציב מדינה, לכן הוא לא ממנה שר משפטים קבוע ופרקליט מדינה".

בסוף דבריו, דחק גנץ ב-61 מתנגדי נתניהו לפעול במהירות, במקביל להרכבת ממשלה, להחלפת יו"ר הכנסת, חבר 'הליכוד' יריב לוין: "צריך להקים ממשלה ישרה ללא נתניהו ולמנות יו"ר כנסת מוסכם של גוש השינוי. הכל צריך להיעשות בהקדם, כי בזמן שאנחנו רבים, ביבי עובד".

כאמור, מוקדם יותר היום, נפגש יו"ר 'כחול לבן' עם יו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס וביקש ממנו לתמוך רק במועמד גוש השינוי. בתום הפגישה השניים סיכמו להמשיך ולשוחח בימים הקרובים, עד ליום שני, מועד ההמלצות בפני הנשיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר