"זה מסוכן מאוד"

לראשונה מאז הבחירות: נתניהו מדבר • צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו מול מצלמה, בפעם הראשונה מאז התוצאה המאכזבת של הבחירות, שהתפרסמה לפני שבוע בדיוק; מאחל חג שמח, מתייחס לחיסונים ותוקף את גנץ. צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

"חג שמח אזרחי ישראל. אני שמח לראות אתכם חוגגים ברחבי הארץ היפה שלנו", פותח ראש הממשלה נתניהו את דבריו, בפעם הראשונה מול מצלמה מאז התפרסמו לפני שבוע בדיוק תוצאות הבחירות המאכזבות מבחינתו.

נתניהו ממשיך הערב (שלישי) ואומר: "זה לא מובן מאליו. מדינות רבות נכנסות עכשיו לסגר. אנחנו ברוך השם בסדר. יש לזה הרבה סיבות. בראש ובראשונה כי הקדמנו להזמין מיליוני חיסונים לארץ וכמובן בעזרת ההיענות שלכם ובעזרת קופות החולים. אנחנו הקדמנו את כל העולם ואנחנו יוצאים ראשונים מהקורונה".

"חזרנו לחיים אבל אנחנו צריכים לזכור, יש תפוגה לחיסונים שקיבלנו. אנחנו נצטרך עוד מיליוני חיסונים, עוד חצי שנה, עוד שנה. אף אחד לא באמת יודע מתי, ולכן כדי לשמור על הבריאות האיתנה שלכם, ועל הכלכלה הפתוחה שלנו, אנחנו חייבים להזמין עכשיו עוד מיליוני חיסונים. הבשורה הטובה שאני יכול להגיד לכם, שבסבירות גדולה מאוד, החיסונים החדשים שנזמין כבר יהיו תקפים גם לילדים שלנו".

"לצערי", ממשיך רה"מ, ותוקף את השר גנץ, "יש מי שמעכב את אישור הממשלה על רכש החיסונים הנוספים הללו וזה מסוכן מאוד. משום שבמקום להקדים מדינות אחרות בתור הפעם, אנחנו יכולים לאבד את המקום שלנו בתור והחיסונים שמיועדים להגיע אלינו, יגיעו למדינות אחרות, לנו יהיה חסר. זה מסוכן לבריאות, זה מסוכן לכלכלה".

לדבריו, "צריך לשים את הפוליטיקה בצד ולאשר מיד בממשלה את רכש החיסונים הנוספים שדרושים לעם ישראל. חג שמח, תמשיכו לטייל. בעזרת השם נמשיך להיות מודל הצלחה לעולם".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר