בשורות טובות

פייזר: חיסון הקורונה בטוח ויעיל מגיל 12

חברת החיסונים 'פייזר' סיכמה את ממצאי המחקר החדש שלה ופרסמה כי החיסון נגד נגיף הקורונה נמצא יעיל ובטוח ב-100% מגיל 12 • בישראל נערכים לחיסון ילדים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חברת החיסונים 'פייזר' סיכמה היום (רביעי) את ממצאי המחקר החדש שלה ופרסמה כי החיסון נגד נגיף הקורונה נמצא יעיל ובטוח ב-100% לילדים מגיל 12.

במערכות הבריאות בעולם מעריכים כי ממצאי המחקר יקבלו בתוך מספר שבועות את אישור ה-FDA, מה שיוביל למבצע חיסון הילדים ברחבי העולם.
במחקר פייזר שנערך בקרב 2,260 ילדים אמריקנים בגילאי 12-16 עלה כי הילדים שחוסנו לא נדבקו בנגיף, לעומת 18% הדבקות בקרב הילדים שקיבלו חיסון דמה, כך שהחיסון נמצא יעל ב-100%.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין התייחס למחקר ואמר: "הודעת פייזר היא בשורה נהדרת לאזרחי ישראל. אין דבר מתבקש יותר כעת מאישור מהיר של רכש חיסונים נוסף, כדי שנוכל להיות ערוכים לחיסונים מיד עם אישור ה FDA".

מהאיגוד לרפואת ילדים בישראל נמסר: "משמסתמן שהחיסון של פייזר יעיל ובטוח גם לילדים מגיל 12 - האיגוד יצטרף למשרד הבריאות למבצע יעיל ואחראי. קוראים להורים לילדים עם מחלות רקע לפנות כבר כעת לרופאי הילדים המטפלים ולברר האם ילדיהם יכולים להתחסן באישור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר