המשטרה חוקרת

חשד לרצח בשכונה החרדית; אותרו סימני דקירות בגופה

אדם שאיבד הכרה ופונה מביתו, נפטר בבית החולים - שם הבדיקות גילו סימני דקירות בגופה. בעקבות כך הגיעו כוחות משטרה לשכונה החרדית, ומז"פ והחוקרים נכנסו לתמונה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
כוחות המשטרה מחוץ לזירה (ללא קרדיט)

המשטרה חוקרת חשד למקרה רצח בשכונת סנהדריה בירושלים, לאחר שנמצאו סימני דקירות על גופה שאותרה בביתה של משפחה המתגוררת במקום.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי לפנות בוקר (רביעי) הוזעקו כונני מד"א לדירה ברחוב אחינועם בעיר, לאירוע שדווח כאיבוד הכרה. בהגעתם לזירה החלו הפראמדיקים בפעולות החייאה, תוך כדי פינוי לבית החולים.

הרופאים בחדר המיון קבעו תוך זמן קצר את מותו של הגבר, בן 37, ממשפחה המוכרת למשטרה ולרשויות הרווחה בשל מקרים קודמים של אלימות במשפחה.

תחילה סברו החוקרים כי זהו מוות על רקע צריכת יתר של חומרים מסוכנים, אלא שלפני שעות ספורות התרחשה התפתחות דרמטית: "מידע שהגיע על בדיקות שהתבצעו בגופה, העלה כי יש בה סימני דקירה", אומר ל'כיכר השבת' גורם המעורה בפרטי המקרה.

בעקבות כך הגיעו כוחות משטרה לשכונה החרדית, מעבדה ניידת של זיהוי פלילי עשתה את מלאכתה במשך מספר שעות, בתוך הדירה ומחוץ לה, והגופה הועברה ל'אבו כביר' כנהוג במקרים מעין אלו.

מדוברות המשטרה נמסר: "נפתחה חקירה בעקבות אירוע בו במהלך הלילה פונה אדם (37) מדירה במרכז העיר לבית החולים, שם נפטר בהמשך. גופת המנוח הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר".

(ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר