משפט נתניהו

פרקליטי ראש הממשלה דורשים לשחררו מהגעה לבית המשפט

שלב ההוכחות במשפט השוחד של נתניהו יחל ביום שני הקרוב, וכעת טוענים עורכי דינו כי אין טעם לחייב אותו להתייצב בחלק הראשון. "לא היה לו קשר לעד, אילן ישועה", הם אומרים (חוק)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו במשפטו. ארכיון (צילום: לע"מ)

יום שני הקרוב עתיד להיות יום מכריע עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו: בבית הנשיא יתקיים סבב ההתייעצויות עם בכירי המפלגות, שיוביל את הנשיא להכריע על מי להטיל ראשון את מלאכת הרכבת הממשלה, ובמקביל, בבית המשפט המחוזי בירושלים יפתח שלב ההוכחות במשפטו.

בשבועות הראשונים יתמקד המשפט בתיק וואלה-בזק, המוכר כתיק 4000, ושלב העדויות הראשון יהיה של מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, אחד מעדי התביעה המרכזיים, לאחר שהגיש שעות הקלטה רבות של שיחותיו עם בעל החברה, שאול אלוביץ'.

על פי החוק, ראש הממשלה עתיד להתייצב לכל הדיונים, שלושה ימים בשבוע. אך כעת, חמישה ימים קודם, פנו פרקליטיו לשלושת השופטים בבקשה לשחררו מהצורך בהתייצבות, לפחות בשלב הראשון.

המתקפה של נתניהו בתחילת משפטו (מתוך הפייסבוק הרשמי)

בהודעתם כתבו עורכי דינו של נתניהו: "כיוון שלרה"מ לא היה קשר עם אילן ישועה, וממילא נוכחותו אינה תורמת לדיון בשום צורה, נבקש לפטור אותו מהשתתפות בחקירות ישועה. זו בקשה מקובלת בתיקים בהיקפים דומים".

כזכור, מוקדם יותר השבוע חשף כתב המשפט גיא פלג, כי צוות ההגנה של ראש הממשלה הצליח לשחזר שבע שיחות בין עד התביעה לבין אלוביץ', שנמחקו במכוון. טרם ברור מה תוכנן, וכיצד ישפיעו על המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר