מבוכה פוליטית

מנהלי קמפיין 'תקווה חדשה' נעדרו מאירוע המפלגה

קובעי המדיניות במסע הבחירות של סער לא הגיעו הערב לכנס הפעילים ולהצהרה החשובה של סער במושב עזריה • גם המקום השישי ברשימה, השר לשעבר בני בגין - נעדר מהאירוע (פוליטי, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גדעון סער במוצאי הבחירות (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

פרסום ראשון: השמות טל זילברשטיין ומאור אביגל לא מוכרים לישראלי המצוי, אך לשניהם יש חשיבות רבה ביצירת תוצאות הבחירות המקשות על הרכבת ממשלה.

בנאום שנשא הערב גדעון סער, הוא חזר על המנטרה שלו שלא יצטרף לנתניהו, הסיסמה שאותה קבעו מנהלי הקמפיין, שמסיבה שטרם ברורה, נעדרו מהאירוע הערב.

מאור אביגל הוא מנהל מסע הבחירות של 'תקווה חדשה' וטל זילברשטיין הוא האסטרטג הראשי של המפלגה שהקים גדעון סער.

טל זילברשטיין. צילום: מוטי מילרוד

שניהם ליוו את הח"כ שפרש מן 'הליכוד' יד ביד בימי הקמת והפעלת המפלגה בימי הבחירות, אך הערב (ראשון), בכנס הפעילים הראשון שכינסה 'תקווה חדשה' לאחר פרסום תוצאות האמת, הם נעדרו, כך נודע ל'כיכר השבת'. יתר על כן, חבר הכנסת הנבחר, בני בגין, השישי ברשימת המפלגה, גם לא הגיע לכנס, על אף החשיבות הפוליטית שהוא טמן בחובו.

כזכור, בכינוס הפעילים הערב, שב יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, על התחייבותו העיקרית מהבחירות: "לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו ונפעל בכל כוחנו להקמת ממשלת שינוי. אני פועל כמיטב יכולתי כדי שכך יקרה".

סער, שע"פ דיווח הוצעה לו אף ראשות הממשלה לאחר שנה, הצעה שנדחתה על הסף, קרא לשותפו לשעבר, נתניהו, לפרוש למען המדינה: "נעשה כמיטב יכולתנו למנוע בחירות חמישיות, אבל מי הביא את ישראל לארבע מערכות בחירות בשנתיים, לא השיג רוב ועדיין נאחז על קרנות המזבח? הוא זה שצריך לזוז הצידה ולאפשר למדינה להתקדם. לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו".

הנאום של סער, הערב (וידאו: מתוך הפייסבוק של סער)

סער אמר כי "יש לחסל את 'הביביזם'", והוסיף: "יום אחרי שנתניהו לא יכהן כרה"מ, השמש תזרח. מדינת ישראל ושגשוגה לא תלויים בבשר ודם כזה או אחר"..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר