"כולנו שבורים"

התפללו: ראש הישיבה הגאון רבי אברהם סטפנסקי במצב קריטי

ראש הישיבה הוותיק והמוערך, הגאון רבי אברהם סטפנסקי, מאושפז במצב קריטי במחלקה האונקולוגית בבית החולים שערי צדק • הערב, עצרת תפילה ב'כותל המערבי' (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגאון רבי אברהם סטפנסקי (צילום: באדיבות המצלם)

ראש ישיבת נתיבות יעקב הגאון רבי אברהם סטפנסקי (75), שוהה במצב קריטי בבית החולים שערי צדק בירושלים, תלמידיו יערכו הערב (שני) תפילה לרפואתו.

בחודשים האחרונים גילו לראש הישיבה את המחלה בנוראית בלבלב. בחג הפסח, חלה הדרדרות חמורה במצבו, בעקבות זיהום, שגילו לו הרופאים בדם.

לפני שבוע הועבר ראש הישיבה לבית החולים הדסה עין כרם, אך שוחרר לאחר ימים ספורים. במוצאי השבת, הובהל שוב בעצת הרופאים, לבית החולים שערי צדק בירושלים ומצבו החל להדרדר והוא מאושפז במחלקה האונקולוגית.

מאות תלמידיו ובוגרי ישיבת נתיבות יעקב לדורותיה, מתכוונים להתאסף הערב לתפילת רבים להחלמתו של ראש הישיבה, בשעה 22:00 בכותל המערבי.

הגר"א סטפנסקי, נחשב לאחד מראשי הישיבות הקטנות החשובים בדור, במשך עשרות שנים, הוא עומד ברשות הישיבה הקטנה הידועה בירושלים, לה יש שיטת חינוך ייחודית ושונה משאר הישיבה, שיטה המבוססת על שיטת הסבא מסלבודקא, כבר מהישיבה קטנה.

בוגר וותיק של הישיבה, מספר ל'כיכר השבת': "אין לתאר את גודל השבר שיש לנו - כל הבוגרים, כששמענו על מצבו של ראש הישיבה, צריך להבין, הוא לא ראש ישיבה רגיל, לכל הבוגרים יש קשר אתו עד היום והוא בשבילנו כמו אבא שני, זאת מלבד גדלותו העצומה בתורה והיראש שמים שלו".

"אנו מתחננים וקוראים לכולם, זב "בכדי שיעשה", תקרעו שערי שמים עבור ראש הישיבה האהוב שלנו, הגאון רבי אברהם בן גננדל לרפואה שלמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר