היסטורי והיסטרי: הטרנד ששולט עכשיו בעולם התכשיטים

מי מאיתנו לא רוצה לחזור להיות בת 5 או 6 לעתים, בלי דאגות וטרדות, עם חופשיות אין קץ ושמחה חסרת גבולות, הממלאות את הלב באופן תדיר? כעת, יש לכן הזדמנות לעשות זאת - ובסטייל (אופנה)

שרי ברינר-שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו אוהבות לאמץ את מגמות האופנה העדכניות ביותר ולהשתעשע איתן, כמו שמלות סריג קלילות, חצאיות טניס מתנפנפות ובלייזרים מרשימים, אבל לפעמים זה נחמד לשוב לישן, המוכר והאהוב.

זו בדיוק הסיבה שבגינה איננו יכולות להפסיק לחשוב ולחשוק בתכשיטי החרוזים הצבעוניים שאנו רואות בכל מקום סביבנו. האופנה הזו לוקחת אותנו אחורה בזמן, לימי התמימות של שנות חיינו המוקדמות, בהם היינו שוזרות צמידים לנו ולחברותינו ובעצם, לכל מי שרק ביקשה - ובכנות, קשה להגיד שאנחנו לא נהנות מזה.

למעשה, פלטפורמת הקניות העולמית "Lyst" מוכיחה כי חיפושים אחר עדיים ססגוניים של מותגים כמו "אליו", "רוקסן אסולין" ו"וולד ברלין" עולים בהתמדה מאז אמצע חודש מרץ. ובכן, זה רשמי.

החלק הטוב ביותר בכל הסיפור הזה: המחיר. בכל קרן רחוב תוכלו למצוא דוכנים וחנויות המציעים תכשיטי חרוזים בשלל סגנונות, במחיר השווה לכל נפש והשוס: תוכלו להתקלח איתם ולבלות בבריכה ובים מבלי לחשוש שצבעם ירד. מדהים.

קבלו מאיתנו הצעת הגשה: אל תחסכו. כל המרבה, הרי זה משובח. שלבו מספר שרשראות זהב עם אחת העשויה מחרוזים. כרכו סביב פרק כף ידכן מספר צמידי חרוזים מחמיאים ובקיצור, תנו דרור לילדה החבויה בכן לצאת החוצה. היא תודה לכן על זה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית