לאחר שנות סבל

בנו של מייסד ישיבת ברסלב: הרה"ח ר' דניאל ברגשטיין ז"ל

ממונסי שבארה"ב מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הרה"ח ר' דניאל ברגשטיין ז"ל, מחשובי חסידי ברסלב בארה"ב, ובנו של מקים ומייסד ישיבת ברסלב בבני ברק, לאחר שנים רבות של סבל ומכאוב (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרה"ח ר' דניאל ברגשטיין ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

ממונסי שבארה"ב מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הרה"ח ר' דניאל ברגשטיין ז"ל, מחשובי חסידי ברסלב בארה"ב, לאחר שנים רבות של סבל ומכאוב.

המנוח נולד לאביו הרה"ח רבי שמעון ברגשטיין זצ"ל, מחשובי החסידים בארה"ק, מקים ומייסד ישיבת ברסלב בבני ברק, ובהגיע לפרקו הוא נישא לבת הרה"ח רבי בירך רובינזון זצ"ל.

במשך כל חייו תמך ותרם מהונו רבות לצדקה ולטובת מוסדות ברסלב בבני ברק, הכוללים בין היתר ישיבה, תלמוד תורה ועוד, כאשר בנוסף הוא היה ממקימי בית הכנסת 'ברכת הנחל' - ברסלב במונסי, שם אף שימש כבעל תפילה ובעל קורא במשך שנים רבות.

בברסלב מספרים על אדם בעל מסירות נפש של ממש לכל דבר שבקדושה, בעל ייסורים שסבל במשך רוב שנות חייו בשל מצב בריאותי לא טוב, אך למרות הכול הוא היה קשור בכל מאודו לברסלב, לחסידים ולמוסדות באשר הם בכל מצב ובכל זמן.

בפטירתו הותיר אחריו המנוח ז"ל את בני משפחתו, בנים ובנות, נכדים וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו צפויה להתקיים ברחבת בית המדרש 'ברכת הנחל' במונסי, ומשם ארונו יגיע ארצה למסע הלוויה נוסף.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר