פרשנות באולפן

יעקב ריבלין: סמוטריץ' צודק, מה החרדים רוצים ממנו?

הפרשן הפוליטי, יעקב ריבלין, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לניסיון ההכשרה של מנסור עבאס במגזר החרדי והסביר מדוע הציבור החרדי איבד את מעמדו המכריע (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

הפרשן הפוליטי, יעקב ריבלין, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לניסיון ההכשרה של מנסור עבאס במגזר החרדי והסביר מדוע הציבור החרדי איבד את מעמדו המכריע כ'לשון מאזניים'. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני לא חושב שהוויכוח פה אידיאולוגי אלא פרקטי, אני מסכים עם ההדלפה מבית שר התורה, ודאי שעדיף ערבי שמכבד את הדת שלך מאשר אחד כמו ליברמן.

"אבל יש כאן בעיה עצומה. צריכים לשאול את עצמנו, רוב התושבים במדינה בעד תח"צ בשבת, בעד שיחייבו ללמוד ליב"ה, בעד גיוס, אז למה זה לא קורה? כי אנחנו תמיד ידענו להיות לשון המאזניים בין ימין לשמאל. החרדים איבדו את המעמד של לשון המאזניים, ברגע שהחרדים מוכשרים לבוא בקהל, לשמאל יש רוב".

באשר לביקורת על יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר ריבלין: "אני לא מבין מה מתנפלים על סמוטריץ'? אנחנו היינו יושבים עם רפורמים בממשלה? לא היינו נכנסים גם אם היו מאיימים עלינו בגיוס, כי יש כאן אידאולוגיה. סמוטריץ' צודק וצודקים אלה במגזר החרדים האומרים לא לתת הכשר לערבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר