הבחורים זועמים

בין הזמנים בטבריה: תוהו ובוהו בתחבורה ציבורית

"אנחנו עומדים שעות על גבי שעות תחת שמש קופחת ובמקום שהחברה תדאג לנו, קיבלנו מכות מהפקחים", כך מתארים בחורי הישיבה את הסיוט בחזרה מהחופשה (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הכאוס בטבריה (צילום: באדיבות המצלם)

עשרות ואף מאות בחורי ישיבות, שיצאו בתחילת השבוע לנפוש לרגל בין הזמנים בעיר טבריה, כועסים. לטענתם, משעות הבוקר המוקדמות הם מחכים לאוטובוס ועל אף התחנונים, חברת סופר בוס לא מוכנה לתגבר את האוטובוסים.

"שעות על גבי שעות ניצלנו בשמש", מספר אחד הבחורים ל'כיכר השבת', "הגענו לתחנה המרכזית בטבריה בשעה 11:00 בבוקר ועד השעה 16:30 לא הצלחנו לעלות לאוטובוס", מתאר הבחור.

"בחברת סופרבוס, לה יש קווים מטבריה לערים החרדיות, יודעים שיש ביקוש חריג בימי בין הזמנים, אך אף על פי כן, היא לא חשבה לתגבר את האוטובוסים וגם לאחר עשרות פניות, עדיין היא התעלמה מהצורך הבסיסי שלנו".

"הבולט ביותר", מספר בחור אחר, "היה קו 969 של החברה, שמגיע מטבריה לבני ברק, כאשר תדירות הקו היא פעם בשעה ויש שעות שפעם בשעתיים, אך זה בימים כתיקונם, למה לא תיגברו וחיכו שנסבול".

"תבינו", מסביר בחור נוסף, "מדובר בכאוס שהיה יכול להיפתר בדקות ספורות, אך כנראה את החברה לא מעניין ציבור הנוסעים שלה והיא החליטה להתעלל בנו - ממשך, אין שום סיבה אחרת, אך אם לא די בכל זה, עוד נאלצנו לספוג את מכות הפקחים שעלו לאוטובוס וניסו להוריד בחורים מהאוטובוס".

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "אנו מודעים לכך שמדובר בתקופה עמוסה ולכן תגברנו את הקווים בצורה משמעותית. לדוגמא, הקו לבני ברק תוגבר לשני אוטובוסים בכל שעה, במקום אוטובוס יחיד כל ארבע שעות. העומס השנה חריג ביחס לשנים עברו ולכן מעבר לתגבור שתוכנן מראש, אנו מתגברים נקודתית במקרים בהם ישנו הצורך. נמשיך לעשות ככל האפשר על מנת לספק את השירות הטוב ביותר הניתן על מנת שכל הנוסעים, עד האחרון שבהם, יקבלו מענה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר