"עבר עינוי דין"

אביעד גליקמן: החלטה בתיק דרעי - החודש

הפרשן המשפטי של 'חדשות 13', אביעד גליקמן, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לתיק המשפטי של אריה דרעי ואמר כי בשבוע הבא צפויה להתקיים ישיבה לקראת הכרעה (משפטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

הפרשן המשפטי של 'חדשות 13', אביעד גליקמן, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לתיק המשפטי של אריה דרעי ואמר כי בשבוע הבא צפויה להתקיים ישיבה לקראת הכרעה וכי אין ספק שדרעי עבר עינוי דין. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אמורה להיות ישיבה שבוע הבא ואז נדע יותר ומה הכיוון שם. יש סיכוי לכתב אישום בעבירות מס, יש סיכוי שלא. בזמנו אם היועץ היה יודע שכך זה יגמר - אני לא בטוח שהוא היה פותח בחקירה. שי ניצן, הפרקליט לשעבר, חשב שיש פה תיק גדול, מהתיק נשאר משהו מינורי".

גליקמן הסביר: "ברגע שיוגש כתב אישום דרעי צריך להתפטר, זה גם שיקול אצל היועץ, דרעי שר, זו החלטה קשה, הפרקליטות רוצים להגיש, אצל היועץ יותר מסויגים, בחודש הקרוב תהיה החלטה".

"אין שום ספק שיש פה עינוי דין", הדגיש הפרשן הבכיר: "הפרקליטות צריכים לשפר, הזמן הממושך הזה פתיחת החקירה ועד ההחלטה, אף אחד לא צריך לחכות חמש שנים עד שיחליטו בעיינו, בהחלט נגרם פה עינוי דין לשר דרעי, אין שאלה בכלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר