סתימת פיות?

הכתב אבישי בן חיים הושעה לארבעה ימים

בשל תמיכה בנתניהו: הכתב והפרשן של חדשות 13, ד"ר אבישי בן חיים, הושעה לארבעה ימים מתפקידו בערוץ בגלל ציוץ בטוויטר בו הביע תמיכה גלויה בבנימין נתניהו (עיתונות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ד"ר אבישי בן חיים, הכתב והפרשן לענייני חרדים של 'חדשות 13', הושעה למשך ארבעה ימים בעקבות תגובה תומכת ואוהדת שצייץ ליאיר נתניהו ברשת החברתית טוויטר, כך חושף רז שכניק מ'ידיעות אחרונות'.

על פי הדיווח, ב'חדשות 13' ראו את דבריו של ד"ר בן חיים כחריגה מגבולות האתיקה העיתונאית והוא זומן לשיחת נזיפה אצל מנכ"ל 'חדשות 13, ישראל טוויטו.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "איך לא קם ב-5 שנים האחרונות אפילו אמיל זולא אחד בערוצי התעמולה 12-13 שיצא בהצהרה 'אני מאשים'?".

לאחר מכן, נתניהו הבן חזר בו מדבריו וכתב: "טעות שלי. רק אחד קם וזעק זאת בערוצי התועבה. וזה אבישי בן חיים ואני חושב שכל מחנה הימין צריך להודות לו ולהעריך את אומץ ליבו".

אבישי בן חיים הגיב ליאיר נתניהו וכתב: "א. הלוואי והייתי ראוי לתודה הזאת. לא עשיתי מספיק. ב. אתה בטח לא צריך להודות לי. אבא שלך, והמאבק למען אבא שלך, הוא שלנו לא פחות משלך".

בן חיים הוסיף: "חזק ונתחזק למען עמנו, ולמען ראש ממשלתנו, כי בעת הזאת הוא הסימבול, הוא המתרס, הוא המגן".

ב'חדשות 13' ראו בחומרה את דבריו של בן חיים בעיקר בעקבות העובדה כי הוא לא סתר את דבריו של יאיר נתניהו לפיהם ערוצים 12 ו-13 הם "ערוצי תעמולה ותועבה" ובעקבות כך כאמור הוא הושעה למשך ארבעה ימים מהערוץ.

יאיר נתניהו הגיב להשעיה בציוץ וכתב: "פתאום שזה מגיע אליהם, השמאל לא כ"כ בעד חופש ביטוי, ביקורת עצמית, מגוון דעות, פלורליזם, סובלנות, וכו. בולשביקים היו ובולשביקים נשארו".

אבישי בן חיים ו'חדשות 13 סירבו להגיב לפרסום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר