תפיסת ענק

צפו: הכלב איתר נשקים, רימונים וחומרי נפץ

תיעוד: הכלב "סיזר", כלב לאיתור אמצעי לחימה של מג"ב מצא נשקים, רימוני רסס וחומרי נפץ באזור חברון שנועדו ככל הנראה לטרור וכך נראה הפיצוץ המבוקר לניטרולם (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

הכלבן צבי בלומנברג והכלב "סיזר" המשרתים יחד ביחידת הכלבנים של משמר הגבול השתתפו אתמול (חמישי) בפעילות המשטרה וצה"ל לאיתור אמצעי לחימה בגזרת חברון.

בחיפוש שביצע הכלב אותרו בשטח פתוח, מתחת לסלעים אמצעי לחימה רבים שהוסלקו ונעטפו בשקיות ונילונים. הכלב סיזר נחשב במג"ב לכלב עם מספר האיתורים הגדול ביותר של אמל"ח.

רס"מ צבי בלומנברג המפעיל של "סיזר" אמר: "סיזר מנוסה מאוד בחיפושים וסריקות מהסוג הזה. יש לו ניסיון רב שהוא צבר במשך שנים של פעילות מבצעית. ישנם הרבה כלבים שפועלים לצידינו אבל כלב עם יכולות כמו של סיזר הוא אחד למיליון. החיבור האישי בנינו תורם מאוד לביצועים של סיזר ובכל פעם שהוא מוצא נשק יש תחושה שגם הוא מבין שהוא הציל חיים".

כאמור ,במהלך החיפוש באזור ואדי סמן שבגזרת חברון נתפסו אמצעי לחימה רבים וביניהם נשק קלצ'ניקוב, חלקי נשק, מחסניות, תחמושת רבה מסוגים שונים ורימוני רסס. חומר נפץ רב שאותר גם הוא על ידי הכלב, פוצצו בשטח על ידי חבלן מג"ב.

שישה חשודים תושבי הכפר נעצרו לחקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר