"מחאה נמרצת"

'יהדות התורה': מתנגדים להגבלות על מירון

חברי הכנסת של 'יהדות התורה' פרסמו הערב הודעה חריפה בשל הכוונה להטיל הגבלות על ההדלקות בל"ג בעומר, בציון הרשב"י במירון: "רבבות ממלאים את הקניונים" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
חברי יהדות התורה (צילום: באדיבות המצלם)

בסיעת 'יהדות התורה' יוצאים הערב (שני) למתקפה חריפה נגד הכוונה להטיל הגבלות על מעמדי ההדלקות בציון הרשב"י במירון, בעוד כשבועיים בליל ל"ג בעומר.

בהודעה שיצאה מטעם כלל חברי הכנסת של הסיעה, נכתב: "חברי סיעת יהדות התורה הביעו את התנגדותם ומחאתם הנמרצת להטלת הגבלות על אירועי הילולת הרשב"י במירון. חברי הכנסת הדגישו כי לא ייתכן שבשעה שהתחלואה צוללת והמשק פתוח לחלוטין, רבבות ממלאים את הקניונים והאירועים הציבוריים מתחדשים, דווקא אירועי ל"ג בעומר במירון יוגבלו".

במהלך ישיבת הסיעה, ח"כ משה גפני והשר יעקב ליצמן פירטו בפני חברי הכנסת את תוכן שיחתם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין וממונה הקורונה נחמן אש, בה הבהירו את עמדת 'יהדות התורה'.

לדברי השניים, "רה''מ הבטיח לבחון את הדברים בהקדם במטרה למצוא פתרון מלא, וסוכם כי ראשי 'יהדות התורה' ייפגשו שוב עם ראש הממשלה בנושא ויביאו בפניו את עמדת יהדות התורה, כדי לאפשר לרבבות יהודים לשמור על מסורת אבותיהם כמדי שנה בשנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר