חיסונים תמורת מינוי

שר הבריאות: "גנץ מבצע פשע בבריאות אזרחי ישראל"

בצל המאבק על תקציב החיסונים והדרישה של בני גנץ להתמנות לשר המשפטים, שר הבריאות תוקף ואומר: "גנץ מעמיד בסכנה את יכולתה של ישראל לקבל חיסונים" (בריאות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בני גנץ, השבוע (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

"גנץ מבצע פשע בבריאות אזרחי ישראל. השר גנץ מעמיד בסכנה את יכולתה של ישראל לקבל חיסונים החיוניים להמשך תפקוד המשק", במילים קשות אלו תקף הערב (שני) שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, את שר הביטחון, בני גנץ, המתעקש שהתקציב לחיסונים יאושר רק במקביל למינויו לשר המשפטים.

לדברי שר הבריאות: "הסירוב התמוה לרכש החיסונים נמשך גם לאחר שגנץ ואנשיו קיבלו את כל ההסברים לשאלותיהם מאנשי המקצוע של משרד הבריאות. מסתבר שהיה זה משחק מכור ציני ובזבוז זמן יקר של אזרחי ישראל.

"לא היתה לו כוונה לאפשר את רכש החיסונים, וכל היתר היה תירוצים. ההשלכות החמורות לבריאות ולכלכלה של אי רכישת החיסונים יהיו על ידיו".

מוקדם יותר תקפו ב'הליכוד' ואמרו: "גנץ רוצה להחזיר אותנו לסגרים בגלל שהוא דורש ״מינוי תמורת חיסונים״. אנו קוראים לגנץ להתעשת ולא להמשיך לסכן את חייהם ובריאותם של אזרחי ישראל".

מלשכת שר הביטחון נמסר: הודענו ללשכת ראש הממשלה, כי לאחר שיחות מקצועיות עם משרדי האוצר והבריאות, השתכנענו שיש להסכים לתוספת תקציבית עבור חיסונים בלבד, וזאת לאחר מינוי שר משפטים קבוע.

"כל אזרח בישראל צריך לשאול את עצמו מדוע ראש ממשלה נאשם בפלילים, מסרב למנות שר משפטים, גם במחיר של "חזרה לסגרים" לשיטתו? והתשובה היחידה היא שהוא שם את המשפט מעל צורכי המדינה והגיע הזמן שילך הביתה".

ב'כחו לבן' הוסיפו: "שרי הליכוד ואדלשטיין בראשם הפכו לשותפים לפשע של פושע שמנסה להימלט ממשפטו. אם אדלשטיין היה באמת חושב על אזרחי ישראל הוא היה גם נלחם על מינוי שר משפטים וגם לאישור תקציב עבור חיסונים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר